Gleditschgården Legesenter AS

Dronningensgate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Gleditschgården Legesenter AS

koselig

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Syntes hun absolutt gjør det hun skal. Føler ikke av det er noe som er pinlig å ta opp med henne. Hun er ganske nyutdannet...noe jeg syntes er bra da de gjerne er reddere for å gjøre noe feil. Syntes hun er nøye også. Har vært ett par ganger som hun har vært stresset og dårlig tid. Men det forstand jeg da jeg så venterommet. Til virkelig anbefale henne videre.
En ting de burde ordne på er den sure kontordamen

Mangler interesse for pasienten

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Hem gjør jobben - men det føles svært upersonlig og med lite engasjement.

Absolutt den beste legen EVER!!!!

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Hadde jeg ikke flyttet fra Vestfold, så hadde jeg fremdeles hatt han. Han er uten sidestykke den beste legen jeg vet om. Han tar seg tid, han bruker av fritiden sin til å finne ut mer om min tilstand og han er ikke redd for å sende pasienter videre hvis han må det. Kan bare missunne dere som har han som fast lege....

Bra Mann

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Husker nesten altid hvorfor du er der uten og lese igjennom parpirene sine, selv om du bare er innom en gang i Aret. Tar seg god tid og er veldig noye med og sjekke opp ting som kan vere et problem, sende til spesialist osv. Ofte litt lang ventetid pa venterommet, men om du vet du skal ta blodprove kan du gjore det for du gar in til time.

kjempe lege som virkelig hører og passer på

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Hun er ei som virkelig hører og står på for og fikse de undersøkelsene som trenges . kommet raskt inn på både CT og MR takke være at hun sjekket hvor det var fortest ledig og purret.
De i skranken spes ei er derimot mindre hyggelig . ganske så sur og brysk .Men heldig vis er det ei topp lege og det er jo der man skal være .