Fritzøe Klinikk Allmennleger

Fritzøe Brygge 1 3264 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Fritzøe Klinikk Allmennleger

Beste legen

Lege: Hannelore Neumann Skrevet

Alltid forståelsesfull og imøtekommende. Nøye og sender meg videre om det trengs. Føler meg trygg. Anbefales.

Litt kjapp i svingene

Lege: Knut Olsen Skrevet

Det virker som Knut har veldig dårlig tid. Tar som regel lang alt mellom 5-20 minutter etter avtalt tid før du kommer inn og han skal ha deg ut døra på rekord tid.

Dårlig oppfølging på ting som kan fort være viktige å få høre om og om du kommer inn med mer enn ett problem så må du bare håpe på at det viktigste blir tatt tak i.

Trygg, kunnskapsrik og støttende

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Dr. Olav Herman Stadheim er et medmenneske. Min fastlege gjennom tykt og tynt i brorparten av mitt liv. En stødig klippe for meg i sak etter barneloven om bosted og samvær. Bidrar med gode, reflekterte innspill. Stadheim er klok. Tar min datters- og min egen helse på alvor. Denne flotte legen anbefaler jeg på det sterkeste. Den perfekte fastlege for oss.

[Navn fjernet av moderator]

For rask

Lege: Mette Hovland Olsen Skrevet

Veldig kjapp, tar seg ikke tid til å lytte. Henviser kjapt videre men er det alltid riktig? Vi føler oss ikke trygge etter besøk hos legen, føler heller at vi har vært til bry.
Legesenteret derimot virker profesjonelt og bra.

Legen for den som ikke ønsker å være syk

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

En til de grader oppegående lege som ikke først og fremst er opptatt av å sykemelde, men å behandle for at sykemelding skal bli unødvendig eller så kortvarig som mulig. Akkurat dette er grunnen for min del for å ikke bytte fastlege, og attpåtil er fyren sympatisk 🙂