Fritzøe Klinikk Allmennleger

Fritzøe Brygge 1 3264 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Fritzøe Klinikk Allmennleger

Super fastlege

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Jeg er veldig glad for å ha Olav Stadheim som min fastlege og skryter gjerne av ham til andre. han har vært min og familiens fastlege og har alltid stilt opp for oss. Han har vært vår fastlege i over tyve år. Vi kan gi ham vår uforbeholdne anbefaling.
Jeg opplever at det er svært lett å komme eller ringe til kontoret og få kontakt.
Olav Stadheim er god til å lytte og dyktig til å finne løsninger og ordne opp.
Føler meg trygg og tatt vare på.

En dyktig og ikke minst menneskelig fastlege

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Dr. Stadheim har vært min fastlege i 18 år og jeg er kjempefornøyd. Hos ham er jeg "trygg" og blir alltid godt tatt imot. Han er flink og rask til å stille riktig diagnose, noe som var avgjørende for min sykdom. Jeg har alltid fått svar på mine spørsmål og føler at jeg blir behandlet på beste måte.

Den mest seriøse og kunnskapsrike legen vi har hatt.

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Han er alltid vurderende, lyttende og rådgivende.
Henviser deg alltid til videre vurdering hos spesialist hvis han mener det er riktig.
Handler raskt og målrettet.
Som pasient følger en seg tatt hånd om og trygg.
Direkte tale og medmenneskelig.
Besluttsomheten hans har reddet min manns liv!

En lege som tar meg på alvor og skaper tillit!

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Jeg ser det som et privilegium å ha Olav Stadheim som min fastlege. Han lytter alltid seriøst til det jeg ønsker å ta opp og responderer ut fra sin profesjonalitet og lange erfaring. Vi kommuniserer uhøytidelig og lett med hverandre. Han er meget nøye med undersøkelser og prøvetaking og gir rask tilbakemelding og videre oppfølging hvis prøvene viser avvikende resultat. Jeg har aldri opplevd at han lar egen dyktighet og erfaring stå i veien for henvisning til sykehus eller annen spesialisthelsetjeneste når situasjonen tilsier det. Dette bare øker tilliten til og respekten for legen min og har gitt meg trygghet i enhver sykdomssituasjon. Jeg kjenner meg meget vel ivaretatt hos Olav Stadheim og anbefaler ham gjerne til andre.

Meget Fornøyd

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Hele familien har Stadheim som fastlege.
Han tar oss serriøst, og oppfører seg proffesjonelt overfor hva som er problemet.
Vondt i halsen eller hjerteinnfarkt, han tar problemet/sykdommen med alvorlighet.
Han følger opp problemene, kontakter oss og spørr hvordan det går hvis det har vært noe alvorlig.

Svært fornøyd.