Fritzøe Klinikk Allmennleger

Fritzøe Brygge 1 3264 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Fritzøe Klinikk Allmennleger

Meget fornøyd

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Jeg hadde tidligere en meget sjelden skade. Verken andre leger eller spesialister fant ut av dette . Jeg oppsøkte Stadheim som jeg er meget glad for. Endelig følte jeg at jeg ble tatt på alvor, fra dag en opplevde jeg proffesjonalitet og seriøsitet. Behandlingstiden var rask og jeg ble alltid oppdatert. Det året var et smerte helvette som endelig er over takket være Stadheim. Denne legen kan sitt fag, er profesjonell, forståelsesfull og kan absolutt anbefales.

En proffesjonell lege med dyp fagelig innsikt

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Stadheim er slik jeg oppfatter ham av natur en reservert person som gjør ham behagelig å snakke med - lyttende og reflekterende - lavmælt. Det gjør konsultasjonene for meg til en behagelig opplevelse. Noen kan tolke personers reserverthet som arroganse - det gjør ikke jeg. Jeg setter pris på Stadheims rolige fremtoning og får meg til føle at jeg blir tatt hånd av en fagperson med god innsikt og fagelig diskresjon - ikke minst når diagnosen jeg har er alvorlig. Hans rolige framferd innbyr sannsynligvis ikke til "small talk" - men det er ikke derfor jeg går til legen heller - jeg går for å få hjelp til å finne behandling for det som for meg er en helseplage - og det får jeg. Stadheim er også åpen for å spille på hele registeret til vårt helsevesen, og er sånn sett flink til henvise til spesialister når det er påkrevet - det er viktig. Jeg kan anbefale Stadheim på det varmeste til alle!

meget hyggelig og nøye

Lege: Knut Olsen Skrevet

Bli og glad gutt, som alltid har tid til å høre på deg. Tar heller en prøve for mye enn en for lite, noe som føles betryggende. Han " nynner", noe som er tegn på at han trives i jobben! Det hadde jeg og gjort med et så flott personale rundt seg!!

Har byttet lege

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Han virker ikke interessert og opptrer arrogant. Han er kort og kommuniserer lite. Anbefales ikke!

For travel.

Lege: Mette Hovland Olsen Skrevet

Mette er veldig hyggelig og er lett å prate med. Veldig synd derfor at hun er så travel og at hun ikke følger opp.

Min datter har i flere år kommet tilbake med samme problem, og alt som blir gjort er en blodprøve som avkrefter det samme hvert år. Hun sender henne ikke videre og vi så oss til slutt nødt til å bytte lege for at dette skulle tas på alvor.