Fritzøe Klinikk Allmennleger

Fritzøe Brygge 1 3264 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Fritzøe Klinikk Allmennleger

slepphendt med medisiner

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Lege som er travel, gir for lett ut medisiner, dårlig kontakt med pasient, sender ikke så lett videre til spesialist, uheldige og uprofesjonelle kommentarer.

Veldig stresset

Lege: Mette Hovland Olsen Skrevet

Hun er bestendig veldig stresset. har ikke tid til å sette seg helt inn i de personlige problemene. er bare lege tankegang.

Imøtekommende og god service

Lege: Knut Olsen Skrevet

Henviser videre og gjør gode undersøkelser, flink til å informere.

Flink og fordelsmessig upersonlig.

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Stadheim er ingen "people person" slik jeg ser det, men samtidig så passer det meg veldig bra. Jeg forteller hva som er problemet, han gir med de medisinene/tipsene jeg trenger. Dette fungerer veldig bra for meg. Lite vandring rundt grøten.
Jeg har forståelse for at denne legen ikke passer for alle og da kanskje spesielt ikke de som trenger henvisning til psykolog, men vil anbefale han dersom du har fysiske problemer. Jeg føler at han kan det han skal og at han ikke gjør legebesøket for personlig, noe jeg faktisk setter pris på. Dessverre har jeg flyttet til Oslo og måttet bytte lege. Jeg har en flink lege nå, men følte at det var lettere å snakke med Stadheim rett og slett fordi han var mindre personlig. Han forble en fremmed person jeg kunne si alt til fordi jeg ikke brydde meg om hva han tenkte eller syntes om meg. Aldri følt meg dømt på noen måte.

Lyttende, støttende og forståelsefull

Lege: Mette Hovland Olsen Skrevet

Hun er fastlege til hele familien. Hun har god oversikt over alle mann og ulike diagnoser. Hun ser familien i total perspektiv og tar i betrakning det som er nødvendig, også ikke medisinske ting. Hun lytter når man har en mening om noe og henviser når behovet er der.

Hun er flink til å forklare det som må forklares både til barn og voksne. Jeg opplever hun snakker med i stedet for til.

Mette H.O er en lege som bruker den tiden hun trenger på pasienten, dermed er timen noen ganger over kjapt og andre ganger tar dette tid, alså etter behov. Dette kan medføre noe ventetid. Hun setter også opp timer til oppfølging om nødvendig. Hun er også tilgjengelig dersom det er ting som kan løses uten en time avtale. Akutttimer er tilgjenglig og kontorpersonalet håndterer dette smidig.