Fritzøe Klinikk Allmennleger

Fritzøe Brygge 1 3264 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Fritzøe Klinikk Allmennleger

Arrogant

Lege: Mette Hovland Olsen Skrevet

Når jeg en sjelden gang besøker legen er det pga. at det er noe galt, og gjerne vil bli undersøkt. Undersøker ikke det jeg kommer med og må selv be om å bli videresendt. Føler ikke at hun lytter og tar meg på alvor og har en ovenfra og ned holdning. Har aldri fått snakke med henne om bilder etc som er tatt og hva som er funnet. Da må jeg som oftes selv ringe kontoret og spør om det ble funnet noe på bilder/prøver.

Vikaren hennes

Lege: Hannelore Neumann Skrevet

Hun har hatt vikar i godt over et år, og det er henne, [navn fjernet av moderator] jeg vil kommentere. Kjempekoselig dame som jeg hadde stor tro på etter den første konsultasjonen. Et sted på veien teor jeg hun fikk for mye å gjøre, for alt av oppfølging og kontroll på min sykdom og situasjon forsvant. Det har vært bare rot i lang tid, og jeg må følge opp med masse telefoner for den minste ting. Nå orker jeg ikke mer, og byttet lege.

Sikkert veldig grei lege for de som sjelden trenger hjelp.

Ovenfra og ned

Lege: Mette Hovland Olsen Skrevet

Mette er alltid blid, men virker oppjaget og stresset. Snakker fort, og ovenifra og ned. Er mer opptatt av å sette deg på plass enn å hjelpe. Ingen god lege om du sliter med psykiske lidelser.

Trygg og jordnær lege

Lege: Knut Olsen Skrevet

Knut er fastlege til min sønn. Vi opplever han som trygg, god og ærlig.
Jeg ønsker en fastlege vi kan snakke med om problemer og få ærlige gode svar fra, og dette får man her.

Tydelig og faglig dyktig

Lege: Mette Hovland Olsen Skrevet

Føler meg godt ivaretatt. Tar prøver og følger dem opp. Har måttet ha henne med i møte med nav og arbeidsgiver. Trygg og god. Godt forberedt og interessert i mitt ve og vel. Forståelsesfull. Ingen pilletriller. Veldig fornøyd.