Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av Stasjonstorget Legesenter DA

Kjempefornøyd med Dr. Borge

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Veldig fornøyd med å ha ham som fastlege, han gjør en bra jobb på alle måter. Grundig og kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell. Jeg føler meg hørt og sett, og behandlingen jeg har fått er førsteklasses. Han ble anbefalt til meg av en annen lege, og det er også et godt tegn.

Grei så lenge det varte

Lege: Rolf Arthur Holth Skrevet

Veldig god lege til å starte med som hjelper til med de viktigste tingene som plager en, frem til han blir lei å ikke hører, ser bort når en prater, eller ikke har tid til å høre deg ut. Men mest av alt att han glemmer ting og lar det gå ufattelig lang tid samt utallelige legebesøk før noe bli gjort.

Ellers er han en mann med masse omsorg og kjærlighet hvis man er frisk og ikke sier så alt for mye. Jeg bytter leger da jeg ønsker å få en lege som legger litt mer tid og sjel i arbeidet og pasienten sin helhetlig, men dette kan forstås da han har mange pasienter! Anbefaler å prøve Holth da han har mye kunnskap man kan grave opp.

Superfornøyd

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Ikke ofte jeg er hos legen, men er skikkelig fornøyd de gangene jeg er hos Tombre!

Han er ikke veldig forsinket, man kommer inn når man skal. Han lytter. Han er oppdatert og kunnskapsrik. Han ser faktisk på deg når du prater.

Min Doktor!

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Min forrige lege før ham var for meg den beste legen jeg kunne få, men Borge er en annen type person og absolutt like dyktig. Han er grundig og lett og snakke med. Jeg har full tillit og føler meg veldig trygg hos ham.

Fantastisk lege!

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Fikk tildelt dr. Borge da min forrige lege sluttet. Er utrolig fornøyd, og kan med hånda på hjertet si at han er den beste legen jeg har hatt. Han lytter til alle mine problemer, og drøfter med meg hvordan problemene kan løses. Han tar meg på alvor, samtidig som vi kan ha en spøkefull tone - hvilket gjør at det å gå til legen ikke er så ille allikevel. Dette er en lege som vil det beste for pasientene sine. Hender han er litt forsinket, men det går helt fint. Som en skriver under meg - det viser bare at han har tatt seg tid til å høre på pasienten før meg.

Dr. Borge får full pott fra meg!