Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonstorget Legesenter DA

Liten oversikt!

Lege: Asima Hussain Skrevet

Asima fikk jeg etter Dr. Holt, noe som var er brå overgang. Følte aldri hun visste hva som feilet meg. Jeg har flere alvorlige sykdommer, men tror neppe hun hadde satt seg inn i min situasjon. Fulgte dårlig opp! Dårlig kjemi, noe som er vesentlig for å få trygghet i behandlingen. Anbefales ikke!

Tillitsvekkende og ryddig

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Bruker ikke lege veldig ofte, men har trengt et par henvisninger og oppfølging av en fast resept de siste årene. Har vært veldig fornøyd med denne fastlegen. Beholdt fastlegen selvom jeg har flyttet til en annen kommune.

Engasjert og interessert.

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Lytter, tar meg alltid på alvor. Humor er alltid positivt.Time raskt.
Innser at han ikke kan alt om alt, sender da videre til spesialister. Finner også ut diagnoser som selv de mest erfarne spesialister ikke finner ut av.
Føler meg 100% trygg hos han.
Fantastisk lege!

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Jeg opplever Mirja som en lege som ønsker å hjelpe meg med problemstillingene jeg kommer til henne med.

Jeg opplevde henne som litt stresset og brå når jeg først begynte å gå til henne, men i det siste har hun vært forståelses full og prøvd å hjelpe meg så godt hun kan.

Hun har god kunnskap og henviser videre hvis det er nødvendig.

Veldig dårlig første oppmøte som patient

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Ventet 40 min på venterom uten å få informasjon om forsinkelse .
Jeg kommer inn på Mirja kontoret ,spurte henne at vi venter lenge uten å få beskjed slik vi kan koordinere andre sakene som blir forsinket
Jeg fikk en overrekkelse svar at jeg kan bytte fastlege og hun ikke så mye til sine patenter .første møte var avvisende og ubehagelig og uprofesjonelt .jeg har ventet en full måned september ned smerter og hun oppfordre meg til å gå annen lege .lege Mirja er ansatt hos Nodre Follo kommune ,eier ikke eget klinikk ,hun skal hjelpe alvorlig syke pasienter og ikke belaster oss enda mer.
Jeg synes at lege Mirja skal få beskjed fra overordne sine til å ikke jage ut norske partienter som kjempe for å leve siste tiden som er igjen.
Jeg har aldri opplevt då dårlig behandlinger i 40 årene som jeg levte i God Norge.Lege gjør din jobb ,og jeg har jobbet full som Gammel NTH sivil ingeniør 80 tallet.Alle er utsatt for stress og belastning ,men noen absorbere det ,og lege Mirja eksploderte på sin Patient
Mvh
[Navn fjernet av moderator]