Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av Stasjonstorget Legesenter DA

Jeg synes denne legen virker trygg, hun er hyggelig.

Lege: Asima Hussain Skrevet

Hun gir inntrykk av at hun har tid til å lytte til deg. Det blir tatt de prøvene som er nødvendig og hun forklarer greit hva svarene sier. Jeg synes det er fint med en kvinnelig lege etter mange år med en mann.

Veldig fornøyd med denne legen! Anbefales!

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen! Han har tatt meg på alvor fra første sekund (noe jeg ser på som sjeldent) og jeg får være med på dialogen rundt egen helse. Dvs, jeg blir ikke overkjørt. Han har god faglig kompetanse, det er en lett og ledig tone (noe jeg syns er viktig), og han hører på det en har å si. Han har ingen problemer med å henvise videre dersom det er behov for det.
Jeg har heller aldri måttet vente lenge på å få time! Noen ganger er han litt forsinket, men det viser bare at han tar seg tid til pasientene, og jeg venter heller 10-20 minutter ekstra på en som tar seg tid, enn en som alltid skal være punktlig, koste hva det koste vil. Aldri følt at han har "rusha" når jeg har vært inne, men derimot har han tatt seg god tid.
Anbefales på det varmeste!

Samvittighetsfull og svært dyktig

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Lars Tombre er en av de dyktigste og mest oppdaterte legene der ute, og følger opp meg som pasient på en måte jeg ikke har opplevd før. Han passer på vaksinetidspunkter for meg, sørger for at alle relevante prøver tas og er pedagogisk dyktig til å forklare både tvil og sikre valg. Samtidig er han effektiv og svært tilgjengelig. Virkelig en av de gode legene.

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

En meget dyktig og kunnskapsrik lege. Han er god til å lytte til pasienten, samtidig som han har et glimt i øyet. En god «erstatter» for Dr. Michelet. Dette er en lege det er verdt å reise fra en annen by for å ha som fastlege. Anbefales!

Ikke som Holth

Lege: Asima Hussain Skrevet

Har hatt dr Holth som fastlege de siste 32 årene. Veldig fornøyd med det. Dessverre blir jeg henvist til Asima da Holth skal gå av med pensjon.
Jeg er ikke fornøyd.
Hun virker meget usikker, har ikke godt lag med barn.
Sitter og og googler og leter i FK under konsultasjonen.
Etter mye om og men har hun kommet frem til nøyaktig det jeg fortalte henne da vi kom.
Hun virker mildt sagt fjern.
Kanskje har hun ikke den erfaringen en lege som nærmer seg 80 år har, men her skinner det såpass igjennom at hun ikke har peiling, og det er ikke tillitsvekkende overhodet.
Jeg kommer nok til å bytte fastlege.