Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonstorget Legesenter DA

Rask og uklok

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Han er rask til å hjelpe med enkle og åpenbare problemer på meldinger. Lite tilgjengelig for time. Ikke så flink til å spørre og lytte. Virker ofte arrogant og avvisende. Uklok overfor psykiske plager.

Dårlig oversikt

Lege: Asima Hussain Skrevet

Det er trist å måtte bytte legekontor etter 30 år, men etter at Holth sluttet og jeg fikk Asima føler jeg meg ikke ivaretatt. Hun vet ikke hvorfor pasientene kommer selv om det er hun som har satt opp kontrolltime, er ikke åpen for å lytte til pasientens ønsker. Hun er helt sikkert faglig dyktig, men det hjelper lite når det mellommenneskelige mangler.

Flott og dyktig lege

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Man føler seg trygg hos Borge. Inngir tilitt, og er en sympatisk lege. Flink til å svare på henvendelser via e-post.

Usikker, kommer ikke til å bruke henne igjen.

Lege: Asima Hussain Skrevet

Etter å ha hatt Dr. Holth i 25 år ble jeg overført til henne. Hun virker usikker, lytter ikke på hva man har å si, leser ikke journal. Sender hendvisninger til feil steder. Dårlig til å gi tilbakemeldinger. Ikke en lege jeg anbefaler.

Bra på å undersøke, bruker tid på pasienten

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Jeg synes at Mirja er en god lege som tar pasienten på alvor og bruker tid til å undersøke problemstillingen og symptomer. Det kan gå utover den avtalte tiden, men her prioriteres det kvalitet framfor hastighet.
Tildels manglende tilgjengelighet, telefonkø og av og til lange ventelister skyldes de generelle rutinene i kommunen og legekontoret og ikke den konkrete legen.