Stasjonstorget legesenter DA

Stasjonstorget legesenter, Postboks 400 1401 Ski

Siste vurderinger av Stasjonstorget legesenter DA

Helt grei lege

Lege: Rolf Arthur Holth Skrevet

Jeg byttet fastlege til Holth, etter at en bekjent sa de var veldig fornøyd med han, men kan dessverre ikke si det samme. Han hadde en litt avvisende holdning, og forklarte situasjonen min med noen veldig innviklede medisinske ord og gikk inn i den anatomiske delen av det hele, som var ikke helt lett å forstå. Jeg hadde også et annet problem, som han ikke kunne finne løsningen på etter å ha bare sett på blodprøven, og avsluttet bare saken der, uten noe som helst råd eller alternative løsninger.

Feilinformasjon på telefonsvarar

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Ringte frå ei psykisk helseteneste i kontortid før påske, etter samtykke frå pasient, for å drøfte bekymring for felles pas. Venta i nesten ein time og fekk stadig telefonsvarar med beskjeden "Du står først i køen og vil bli satt over til første ledige representant." Dette skjedde aldri.

Svært dårleg pasientbehandling frå legekontoret.

Dyktig lege

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Lege som lytter og er grundig. Får raskt time og han er opptatt av at pasientene tas med på råd før han kommer med konklusjonen. Anbefales!

Den beste legen

Lege: Rolf Arthur Holth Skrevet

Jeg har brukt Dr.Holth i snart 38 år prøvde en annen lege men er overlykkelig for å komme tilbake.
Han er bare best. Super flink til å høre på deg, sende deg vidre, han er den beste legen som finnes.
Og ikke minst et hyggelig lege kontor.

Utrolig flink lege, han forstår min situasjon med en gang.

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Intet å utsette, han svarer på mine henvendelser med en gang. Har ingen problemer med å forklare min situasjon, han skjønner også med en gang.