Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av Stasjonstorget Legesenter DA

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

En meget dyktig og kunnskapsrik lege. Han er god til å lytte til pasienten, samtidig som han har et glimt i øyet. En god «erstatter» for Dr. Michelet. Dette er en lege det er verdt å reise fra en annen by for å ha som fastlege. Anbefales!

Ikke som Holth

Lege: Asima Hussain Skrevet

Har hatt dr Holth som fastlege de siste 32 årene. Veldig fornøyd med det. Dessverre blir jeg henvist til Asima da Holth skal gå av med pensjon.
Jeg er ikke fornøyd.
Hun virker meget usikker, har ikke godt lag med barn.
Sitter og og googler og leter i FK under konsultasjonen.
Etter mye om og men har hun kommet frem til nøyaktig det jeg fortalte henne da vi kom.
Hun virker mildt sagt fjern.
Kanskje har hun ikke den erfaringen en lege som nærmer seg 80 år har, men her skinner det såpass igjennom at hun ikke har peiling, og det er ikke tillitsvekkende overhodet.
Jeg kommer nok til å bytte fastlege.

Handlekraftig og kunnskapsrik!

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Christian O. Borge. En lege med tid til pasientene. Han hører, han lytter, og han agerer.

Dr. Borge hoppet etter Wirkola. Virkelig. Han overtok etter Dr. Michelet, som har vært en av Norges dyktigste leger over lang lang tid. Det er ikke lett. Men du verden hvor fornøyd jeg er med Dr. Borge!

Jeg var skeptisk i starten, men etter at jeg fikk Dr. Borge har jeg blitt kvitt ett problem jeg hadde i flere år, jeg har blitt hørt og jeg har fått den hjelpen jeg trenger.

Hver gang jeg har trengt en time, så har jeg fått det. Selv om han har hatt full dag, så har han klart å finne tid. Selv om det går utover hans lunsj, eller fritid. Noe ventetid må påregnes, fordi han tar seg tid til alle pasientene sine. Noe som betyr mer for meg, enn å komme inn 20 minutter tidligere.

Jeg flytter nå til en annen by for å studere, dessverre. Når jeg kommer tilbake om 3 år, da skal jeg tilbake til Dr. Borge.

Anbefales på det sterkeste.

Grei nok, men ikke mer..

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Føler ikke at han alltid tar meg eller tidligere leger på alvor, men viser som regel handlekraft, selv om det ikke resulterer i løsning..

Ikke spesielt god tid til å høre på deg slik at legen går glipp av hele sykdomsbildet.

Jeg er nok bortskjemt med tidligere leger med bedre klinisk blikk, bedre tid og bedre til å lytte, men som skiftet jobb til mer omfattende stilling, så for meg blir dette noe nedtur..

Jeg vurderer å bytte lege i håp om å få en som er mer interessert i hele sykdomsbildet for å finne svar... ikke stykkvis og delt som nå..

Som sagt, en helt grei lege, men ikke mer enn det.

Lang ventetid og dårlige rutiner

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Har måttet vente i 40 minutter minst hver gang jeg skal inn til Mirja. Glemmer å skrive rekvisisjoner og «gir opp» å finne løsninger selv med relativt enkle problemstillinger.