Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av Stasjonstorget Legesenter DA

Lang ventetid og dårlige rutiner

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Har måttet vente i 40 minutter minst hver gang jeg skal inn til Mirja. Glemmer å skrive rekvisisjoner og «gir opp» å finne løsninger selv med relativt enkle problemstillinger.

Kjempefornøyd med Dr. Borge

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Veldig fornøyd med å ha ham som fastlege, han gjør en bra jobb på alle måter. Grundig og kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell. Jeg føler meg hørt og sett, og behandlingen jeg har fått er førsteklasses. Han ble anbefalt til meg av en annen lege, og det er også et godt tegn.

Grei så lenge det varte

Lege: Rolf Arthur Holth Skrevet

Veldig god lege til å starte med som hjelper til med de viktigste tingene som plager en, frem til han blir lei å ikke hører, ser bort når en prater, eller ikke har tid til å høre deg ut. Men mest av alt att han glemmer ting og lar det gå ufattelig lang tid samt utallelige legebesøk før noe bli gjort.

Ellers er han en mann med masse omsorg og kjærlighet hvis man er frisk og ikke sier så alt for mye. Jeg bytter leger da jeg ønsker å få en lege som legger litt mer tid og sjel i arbeidet og pasienten sin helhetlig, men dette kan forstås da han har mange pasienter! Anbefaler å prøve Holth da han har mye kunnskap man kan grave opp.

Grundig og meget hyggelig.

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

Datteren min ble påkjørt i skibakken og undersøkt av totalt 3 leger på 4 dager som pirket litt og kalte smertene muskulært. Etter 5 dager sendte jeg henne på legevakta og der ble hun møtt av Mirja som tok henne på alvor, sjekket reflekser og sendte henne rett til røntgen og MR. Datteren min hadde kompresjonsbrudd i 2 ryggvirvler og kunne blitt lam hadde det ikke vært for Mirja.
Meget grundig og flink lege!

Tillitsvekkende og flink med barn

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

En lege jeg føler tillit til og som kommuniserer godt både med meg og sønnen min (barnehagealder). Slår opp og undersøker ting mens du er til konsultasjon, og lytter og tar hensyn til dine ønsker/meninger. Har også gått til henne som gravid og møtte ikke annet enn støtte og forståelse da det ble behov for sykemelding mot slutten av graviditeten. Bruker god tid og stresser ikke med å bli ferdig "på tida", og dét er nok en av grunnene til at det nesten alltid er litt forsinkelse.