Stasjonstorget Legesenter DA

Idrettsveien 7 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonstorget Legesenter DA

Tillitsvekkende og flink med barn

Lege: Mirja Aamodt Skrevet

En lege jeg føler tillit til og som kommuniserer godt både med meg og sønnen min (barnehagealder). Slår opp og undersøker ting mens du er til konsultasjon, og lytter og tar hensyn til dine ønsker/meninger. Har også gått til henne som gravid og møtte ikke annet enn støtte og forståelse da det ble behov for sykemelding mot slutten av graviditeten. Bruker god tid og stresser ikke med å bli ferdig "på tida", og dét er nok en av grunnene til at det nesten alltid er litt forsinkelse.

Superfornøyd

Lege: Lars Henrik Tombre Skrevet

Ikke ofte jeg er hos legen, men er skikkelig fornøyd de gangene jeg er hos Tombre!

Han er ikke veldig forsinket, man kommer inn når man skal. Han lytter. Han er oppdatert og kunnskapsrik. Han ser faktisk på deg når du prater.

Min Doktor!

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Min forrige lege før ham var for meg den beste legen jeg kunne få, men Borge er en annen type person og absolutt like dyktig. Han er grundig og lett og snakke med. Jeg har full tillit og føler meg veldig trygg hos ham.

Fantastisk lege!

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Fikk tildelt dr. Borge da min forrige lege sluttet. Er utrolig fornøyd, og kan med hånda på hjertet si at han er den beste legen jeg har hatt. Han lytter til alle mine problemer, og drøfter med meg hvordan problemene kan løses. Han tar meg på alvor, samtidig som vi kan ha en spøkefull tone - hvilket gjør at det å gå til legen ikke er så ille allikevel. Dette er en lege som vil det beste for pasientene sine. Hender han er litt forsinket, men det går helt fint. Som en skriver under meg - det viser bare at han har tatt seg tid til å høre på pasienten før meg.

Dr. Borge får full pott fra meg!

Lyttende, imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Christian Olstad Borge Skrevet

Lytter, hører, vurderer og informerer og forklarer. Tilgjengelig og oppdatert i forhold til nye elektroniske løsninger for pasientdialog. En god fastlege som heldigvis har større fokus på god pasientdialog enn den sedvanlig skråsikre tilnærmingen mange andre fastleger har. Kan anbefales.