Porsgrunn Legesenter AS

Teknikergata 16 3912 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Porsgrunn Legesenter AS

Respektfull og lyttende

Lege: Kari Aarhus Kinn Skrevet

Gjennom et flerårig sykdomsforløp opplevde jeg å få tett og god oppfølging. Jeg ble alltid lyttet til med respekt. Har alltid fått ta opp det jeg har behov for. Hun er intelligent, kvikk i oppfattelsen, trygg, flink til å vite hva som bør dokumenteres og i tillegg er hun blid. Jeg er veldig takknemlig for å ha en så velegnet fastlege.

Fantastisk

Lege: Aleksander Berre Thorne Skrevet

Skulle ønske jeg fremdeles bodde i Porsgrunn og kunne hatt Aleksander som fastlege. Han fulgte meg tett opp under graviditet, barsel og samlivsbrudd. Ingen spørsmål var dumme og han bryr seg oppriktig om hele mennesket, både kropp OG sinn.

Den desidert beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Tok seg alltid god tid og du følte meg alltid godt ivaretatt!

Faglig god men vekker ikke akkurat tillit

Lege: Erlend Fossedal Olsen Skrevet

Denne legen kan faget sitt. Ingen tvil om det. Men i stor kontrast med den forrige fastlegen, Gunnar Andersen, så er han ingen menneske som byr på seg selv og som man føler man har god kjemi med. Jeg mener en lege må både være faglig dyktig og være et godt medmenneske. Denne fastlegen vekker ikke akkurat tillit til deg som pasient.

Veldig dyktig lege som hører på deg

Lege: Anniken Hansen Skrevet

Kan anbefale Annikken på det sterkeste, dyktig lege og omtenksom. Hører på man og prøver å finne solusjon som passer deg og din velvære.

Ikke empatisk

Lege: Anniken Hansen Skrevet

Veldig skremt å gi sykemelding, selv om jeg hadde slitasje på ryggen så fikk jeg beskjed om å ta det med sjefen min at jeg får lettere oppgaver på jobb.