Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Heistad Legekontor AS

Veldig fornøyd

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Har vært her flere gange siden september 2019. Høre på deg og kommer med gode råd. God til å følge opp. Kan nesten ikke få rost nok. Håper ikke hun slutter.

Startet bra, men...

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Hadde henne lenge som lege og var svært fornøyd. Men da jeg kom for å få hjelp med psykiske plager, følte jeg meg angrepet, lite hørt og avfeid. Hun lyttet ikke og trakk konklusjoner, og skulle kverulere på alt jeg sa. Når hun skulle trekke fram ting overdrev hun og sa ting som ikke var sanne (som gjorde at hu måtte dobbeltsjekke journalen og lese opp det som egentlig var fakta). Hun var utrolig flink med det fysiske, men etter noen år viste det seg at hun ikke er så flink til å hjelpe pasienter med psykiske plager. Har hatt psykiske plager i mange år og fått svært lite behandling. Vil virkelig ikke anbefale, med mindre man kun er hos legen for årlig sjekk og eventuelt en forkjølelse/influensa.

Lite imøtekommende.

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Lite imøtekommende. Man føler seg lite ivaretatt og det oppleves meget problematisk å få kontakt med legen på pasientsky. Det kan gå en snau uke før man får svar og svarene er korte og til dels kalde/avvisende. Hun avslutter også E-konsultasjon før man er ferdig og dermed må man opprette ny, med ny egenandel, for å få de svarene man trenger.

En fantastisk lege!

Lege: Anette Strandlie Knai Skrevet

Dr Knai er ikke en lege som snakker til deg - men med deg, hun har en vennlig personlighet med godt humør.
Hun er effektiv og korrekt, stiller krevende spørsmål om det trengs, men på en utrolig empatisk og medmenneskelig måte, i tillegg har hun tid til deg og man føler seg utrolig godt ivaretatt.
Det er et godt legekontor med romslig venteareal, enkel dialog samt bestilling via Pasientsky.
Har hatt endel dårlige opplevelser med leger tidligere, i tillegg til litt "legeangst", Dr Knai har utgjort den store forskjellen for meg.
En lege jeg har 110% tillit til, samtidig som det er en trygg og god opplevelse å være pasient hos henne.

Fantastisk fastlege og menneske !

Lege: Ida Tornholm Skrevet

Jeg har hatt Ida som fastlege i 25 år og hun har stilt opp på en fantastisk måte når jeg har hatt bruk for henne. Hun er klok, dyktig i jobben og jeg stoler 100% på henne !!