Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Heistad Legekontor AS

Trivelig lege og menneske

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Fantastisk lege. Jeg har uhelbredelig kreft, og hjerteflimmer, men hun får meg i godt humør! Det må sies å være god behandling.

Misfornøyd

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Tar ikke pasienten på alvor, lite imøtekommende og som andre også skriver, hun vet best. Føler meg ikke forstått eller sett. Hun hadde heller ikke noe hyggelig tone mot meg.

Ikke fornøyd!

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Da jeg kommer på første time med sammensatte helseutfordringer blir jeg ikke hørt. Hun trekker konklusjoner før hun har tatt seg tid til å høre historien bak. Hun tar seg ikke bryet til å lese henvisning ordentlig, fordi hun ikke betror seg til det gjeldende fagfeltet. Ikke mulig å komme til ordet, hun snakker bare over pasienten.

Lite uvitende

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Opplever hun som hard og bestemt,,,hun vet best,,,fikk en diagnose som jeg tror ikke stemte,hun gikk ikke noe dypere i det problemet jeg hadde,,,og hun burde lese journalen til nye pasienter bedre ,behøver ikke konfrontere henne med de sykdommene jeg har ,,,når en kommer dit ,så høres det ut som en er frisk uansett

Svært dyktig i sitt arbeid.

Lege: Ida Tornholm Skrevet

Jeg opplever at Ida bryr seg om pasientene sine, og følger opp på en fantastisk måte. Hvordan hennes vesen er, sier meg at hun har mye livserfaring, i tillegg til svært god fagelig kunnskap. Hun er forståelsesfull og jeg har aldri hatt tillitt til noen på samme måte som jeg har til henne. Måten hun tar utfordringer på sier mye om at hun har peiling på hva hun driver med. Hennes rolige væremåte skaper trygghet og gir en følelse av at hun vil ta seg tid til deg, uansett. Hun lytter godt ved å vise med hele sitt kroppsspråk at hun er interessert i å høre om det du har på hjertet, og hun tar seg gjerne tid til å tegne og forklare, og forsikrer seg om at du forstår.
Man er heldig som pasient, hvis man får Ida som fastlege.