Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Heistad Legekontor AS

Dyktig

Lege: Nidia Anavela Reppe Skrevet

Tar seg tid og følger opp. Møter forberedt til timen. Føler hun ser meg og bryr seg. Fantastisk at hun tar seg tid. Kommer med klare og gode tilbakemeldinger. Beste legen jeg har hatt

Lite imøtekommende

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Fikk ny fastlege. Opplevde henne som lite imøtekommende, lite lyttende og dårlig på kommunikasjon. Opplevde også at mine elektroniske henvendelser ble besvart på en måte jeg oppfattet som arrogant. Ellers er det ikke bra når man plutselig føler man må kjempe for å bli trodd, eller når hun blir et hinder i systemet som skal gi videre hjelp og tilrettelegging.

Lite hyggelig og vanskelig å prate med.

Lege: Ann Elise Briskelid Skrevet

Fikk henne som ny fastlege og ønsket svar på spm i pasientsky ang at hun kunne sende konsultasjon på MR. Svarte etter 5 dager og det var etter at jeg purret på svar. I tillegg får jeg kjeft når jeg konfronterer henne med at det haster. Så krever hun undersøkelse av noe som står klart i journalene fra før. Hun kunne bare sendt en Mail til Aleris siden skaden min er ferdig undersøkt. Blir for firkantet og dette utsatte hele min operasjon. Jobber også kun 3 dager i uken.

Utrolig fornøyd!

Lege: Erik Fløholm Skrevet

Har hatt Fløholm som lege siden 2001, jeg opplever han som konstruktiv, lyttende og faglig veldig dyktig. Han er også rask med gode råd, ærlige tilbakemeldinger, henvisninger og rask til å svare på "pasientsky". Jeg føler meg godt ivaretatt og kjempe fornøyd med Fløholm. En lege som jeg lett anbefaler videre til venner og kjente.

Hjelpsom og tar signaler

Lege: Erik Fløholm Skrevet

Har hatt Fløholm i mange år. Stilte riktig diagnose og ble sendt til spesialist meget raskt. Etterbehandlingen hos Fløholm var veldig bra. De siste år har jeg ikke brukt lege så ofte, men synes jeg blir tatt godt i mot når jeg er der.