Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Heistad Legekontor AS

Effektiv og tilgjengelig

Lege: Ida Tornholm Skrevet

Ida er trygg i faget sitt, effektiv og nesten alltid tilgjengelig. Jeg er kjempe fornøyd med henne og kan trygt anbefale henne videre til andre.

Tilgjengelig og dyktig fastlege

Lege: Ida Tornholm Skrevet

Ida er den første legen jeg opplever å ha tilgjengelig når jeg trenger det. Hun tar deg på alvor, og det er ingen tvil om at hun kan det hun holder på med. Jeg føler meg ivaretatt og trygg hos henne!

Dyktig og trygg

Lege: Kai Ottar Houlberg Heier Skrevet

Veldig flink og lyttende. Føler meg alltid bra ivaretatt hos Heier. Tar seg god tid til meg og kommer med gode råd.

Beste lege

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Dette er den beste legen jeg noen gang har hatt. Jeg sleit veldig med helsa, i tiden før jeg gikk av med AFP, men takket være god hjelp og støtte fra henne, så hentet jeg ekstra energi og klarte jobbe til siste dag. Hun er lyttende og møter meg på et plan som gjør meg trygg på at jeg kan komme med hva som helst. Og hun har en humor som får meg til å gå ut igjen, med et bedre humør enn da jeg gikk inn :) Dyktig lege. Anbefaler henne på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Har hatt Natalia som lege i flere år, og er meget fornøyd. Hun tar meg på alvor og lytter til det jeg har å si.