P7 Legesenter AS

Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved P7 Legesenter AS

Super lege, anbefales på det sterkeste

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Ønsker du en lege som følger deg opp, tar det du sier på alvor og faktisk er genuint interessert i å hjelpe deg med hva enn som plager deg,så er dette rette mannen. Han sender tilogmed svar på prøver man har tatt eller andre undersøkelser man har gjort i helger, det har jeg aldri opplevd med noen annen lege.
Ikke la navnet skremme deg, legg vekk fordommene og gi mannen en sjanse, du vil garantert ikke angre!

Imøtekommende og trygg

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

En blid og koselig lege som tok meg mer på alvor enn jeg gjør selv. Utstråler trygghet. Får meg alltid til å le, selv når jeg er trist.
Henviste meg videre til spesialist og fikk endelig hjelp etter 5 fastleger og 9 år med plager.
Synd han sluttet i Enebakk. Mulig jeg følger etter til Moss hvis han blir ledig.

Faglig dyktig, grundig og meget seriøs

Lege: Basharat Ali Skrevet

Han tar seg seg tid til å undersøke deg. Svært flink til å følge opp, ofte etter kontortid da han tar jobben sin seriøst. En person som jeg stoler på. Jeg er glad for at jeg har han som fastlege.
Anbefales Ali på det sterkeste som din fastlege.

Trygg og Kunnskapsrik

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Vår familie har vært hos denne legen når han var vikar ved samme legesenteret, man føler seg godt ivaretatt. Anbefales sterkt!

Beste lege

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Kjempe fornøyd med Adnan som min fastlege han er grundig og behjelpelig med å hjelpe sine pasienter for å ha det bedre med livet.