Rjukan Legesenter

Storgata 16 3660 Rjukan

Siste vurderinger av behandlere ved Rjukan Legesenter

Savner Yang på Rjukan <\3

Lege: Yang Xue Skrevet

Utrolig trist å miste Yang, han har vært der for meg alltid og jeg savner han masse.. Han tok seg alltid tid, han lyttet, han bryr seg, og når jeg ikke hadde mulighet til å komme til å komme så hadde vi videosamtale også ordnet han opp.. håpet han skulle komme tilbake, men dessverre så mistet vi han.. kommer aldri til å få en bedre fastlege enn Yang…:(

Trist at han slutter. Vil ha yang tilbake

Lege: Yang Xue Skrevet

Synd at han slutter, trenger han mye. Han som er vikar liker ikke jeg. Han er uhøflig vil ha yang tilbake han er den eneste jeg stoler på

Dalende kvalitet

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

For stor bruk av vikarer. Merker en solid nedgang i kvalitet når dette er tilfelle. Vikar bruker over 2 uker for å få en resept riktig. Da blir man lei. Heldigvis enkelt å bytte fastlege. Farvel

Handlekraftig og løsningsorientert

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Både barna og jeg har Bror som fastlege, og jeg opplever han som en tydelig, kunnskapsrik, dyktig og løsningsorientert lege - med stor omsorg for barna. Vi liker han veldig godt, og han tar seg alltid god tid til oss.

Om jeg skal klage på noe, så må det dessverre være at han de siste årene har vært vanskelig å treffe, personlig har jeg opplevd å møte vikar alle gangene jeg har oppsøkt fastlege de siste 4 årene.

Forståelsesfull og profesjonell

Lege: Yang Xue Skrevet

Yang er høflig, lyttende, grundig, profesjonell og strekker seg ekstra for å gjøre det lettere å være pasient. Litt uvant på en bra måte.

Dessverre jobber han på et legesenter der kommunikasjonen for øvrig oppleves som svært uheldig. Dette trekker ned den samlete vurderingen som ellers ville vært på topp.