Rjukan Legesenter

Storgata 16 3660 Rjukan

Siste vurderinger av behandlere ved Rjukan Legesenter

dårlig

Lege: Robin Belaska Skrevet

føler ikke jeg fikk hjelpen jeg trengte, og vente tiden var for lang, og i tillegg ser jeg ikke grunnen til at ett legekontor ligger så langt nede i en gang, alt for langt å gå med krykker og for lite hjelpemiddler

Bra!

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

En lege som tar seg god nok tid til å lytte og spørre relevante spørsmål. Oppleves behagelig konkret.

Flott lege

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Jeg har hatt Håvardsrud i et par år nå og han er den beste legen jeg har vært i kontakt med. Han er genuint interessert i deg, behagelig, rolig, hyggelig og profesjonell. Han er flink til å forklare alt du trenger å vite om sykdom, behandling og fremgangsmåter, og er innmari behjelpelig. Jeg er rett og slett lei meg for at jeg er nødt til å bytte fastlege ettersom jeg flytter. Skulle ønske jeg kunne tatt han med meg, for det er sjeldent jeg føler at jeg virkelig kan stole på og være trygg hos legen, spesielt menn da jeg generelt åpner meg lettere for kvinner.

Ikke minst: som ungdom/ung voksen blir du tatt på alvor. Jeg ikke har blitt tolket som at jeg bare har "ungdomsproblemer som løser seg av seg selv bare jeg skjerper meg", og det har mye å si

Ok, lege

Lege: Stein Helge Røsbekk Skrevet

Greit lege.
utålmodige og litt stressende lege.
jeg føles at jeg ikke får den info. Eller medisinsk Behandling jeg trenger.

Dyktig lege

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Jeg opplevde å bli tatt på alvor og få den hjelpen jeg trengte. Riktig behandling trenger ikke ta lang tid. Rett på sak, dyktig lege.