Rjukan Legesenter

Storgata 16 3660 Rjukan

Siste vurderinger av behandlere ved Rjukan Legesenter

lærere seg å kjenne folket

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Jeg har Vært I kontakt med han 2 ganger. Alle redde første gang. Fikk jeg stempel Narkoman noe som overhodet ikke stemmer.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Tar deg på alvor. Ser på deg når han snakker. Får den hjelpen jeg trenger. Sender deg videre ved behov.

Kjempegod lege

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Forstår hva du ønsker, og ditt sykdomsbilde (som du sikkert kjenner selv).
Dersom du ønsker videre undersøkelser følger han det opp.

Forklarer, samarbeider og tar meg på alvor.

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Har hatt ham som lege i flere år, altså har jeg vært innom en del ganger. Opplever at han forklarer behandlingsmulighetene med hverdagslige ord og tar beslutninger i fellesskap med meg. Han lytter og holder øyekontakt med meg (ikke øyekontakt med datamaskinen). Når jeg spør om et nytt legemiddel vet han hvilket og hvordan det fungerer, derfor mistenker jeg at han holder seg godt faglig oppdatert. Fordi han forklarer, samarbeider og ser meg i øynene føler jeg meg trygg og tatt på alvor.

Veldig hyggelig person. Mye humor, men desverre elendig oppfølging.

Lege: Robin Belaska Skrevet

Har gått hos Belaska i over 2 år. Latteren sitter løst hos han, men jeg føler at det er viktigere for han skape munter stemning på legekontoret, enn å finne løsninger på faktiske helseproblem. Tilstander med enkle svar er ok, men min erfaring er at han gir lett opp når svarene ikke ligger klart i dagen. Super lege for den som har "vanlige sykdommer", men ikke bra når bedring ikke ligger "rett foran nesen". Da svikter både oppfølging og tilbakemeldinger.