Bestill time
Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Nydalen Tannlegesenter AS

Logo for Nydalen Tannlegesenter AS

Om klinikken

Nydalen Tannlegesenter er en moderne tannklinikk midt i Nydalen. Vårt erfarne team med tannleger, tannpleier og tannhelsesekretærer har som mål å gjøre tannbehandlingen smertefri og behagelig for alle våre pasienter.

Vi har spesiell ekspertise innen behandling av pasienter med tannlegeskrekk. Med en omsorgsfull og empatisk tilnærming vil vi gjøre tannlegebesøket så komfortabelt som mulig.

For å ønske deg velkommen tilbyr vi nye pasienter 30 % rabatt på deres første behandling. Hos oss benytter vi de nyeste tannbehandlingsmetodene for å ivareta din munnhelse og gi deg et strålende smil. La din tannhelse være vår prioritet!

Nydalen Tannlegesenter AS holder til i Oslo

• Tannlege

Siste vurderinger av Nydalen Tannlegesenter AS

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Serviceminded och hygglig! Fina lokaler och får mig alltid att känna mig välkommen. Bästa tandläkaren jag har mött och bra priser!

Kunne ikke bli bedre!

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Dette er en tannlege som kan sitt fag! Jeg var fryktelig redd for tannleger men etter å ha vært pasient hos henne en stund er jeg nå mye mer avslappet. Hun er flink å forklare hva hun gjør og er veldig trygg i situasjonen. Hun spør hele tiden hvordan det går og er flink til å forklare i forkant om hva som skal skje. Tannlegetimen blir noe jeg styrer og har ontroll over. Pga en "usynlig" rot måtte jeg til en spesialist og han var særdeles imponert over hennes arbeid. Dette er en tannlege jeg kommer å tviholde på og pga henne kan jeg nå for første gang i mitt liv være flink til å gå til tannlegen så jeg slipper store inngrep i fremtiden. Veldig grei ift betaling og hun ligger på et helt greit nivå ift kostnader.

Koselig tannlege.

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Veldig koselig, ikke stresset, men rolig og bevisst i det hun driver med og sørger for at tennene blir bra. Er ikke fullt så nervøs, som jeg pleier å være i andre tannlegestoler, det går rolig og lett, ikke noe stress. Har forståelse hvis jeg blir for nervøs.

Den værste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Bhatti er lite hyggelig. Hun forklarer ingenting mens hun holder på. Dårlig faglig utførelse på jobben hun gjorde gjør at jeg aldri vil gå tilbake til denne tannlegen. Dyrt var det også. Kunne jeg gitt mindre enn en stjerne hadde jeg gjort det.

Fantastisk dyktig og hyggelig tannlege.

Tannlege: Kanwal Bhatti Skrevet

Fantastisk dyktig og hyggelig tannlege. Har veldig godt inntrykk av henne. Hun er faglig dyktig og jeg føler meg trygg når jeg er hos henne. Har vært hos henne endel og trukket noen tenner. Har renset da jeg har pyrea. Bygget opp tennene nedentil da jeg har gnisset tenner og fått en bro. Jeg er veldig fornøyd.