Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av Solum Legesenter DA

Kunnskapsrik, profesjonell og trygg

Lege: Adam Pietrzykowski Skrevet

Trygg, tillitsvekkende, erfaren, omgjengelig og er interessert. Veldig fornøyd! Tar seg alltid god tid og har godt humør!

Hyggelig men har dårlig tid

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Én time hos fastlegen tilsvarer 10-15 min. Han passer alltid på at pasienten er ferdig i løpet av 2 min. Som regel sitter man og venter 5+ min på venterommet på å bli kalt inn. 5 min av din time.
Kjekt når man har simple behov. Men sårt når man er avhengig av fastlegens ord og spes. i sammenheng med andre instanser.
Har hatt Ocak som fastlege i flere år nå, byttet da jeg hadde behov for en som kunne forholde seg til papirarbeid og NAV. Og en som respekterer diagnosen M.E/CFS.
Han er flink der. Forståelsesfull og effektiv. Men jeg skulle ønske man fikk bedre svar når man har konkrete medisinske spørsmål - også ang. medisinering. Som f.eks under graviditet.

Solum Legesenter er mulige å nå via helsenorge.no. Da har man en mulighet når man blir skysset på dør å spørre om det man glemte å spørre om hos fastlegen!
Forøvrig kommuniserer han på dansk. Som er helt OK. Han er lett å forstå.

Synes Legesenteret er veldig hyggelige og imøtekommende, derfor ville jeg fortsette å ha en fastlege der selv om jeg har flyttet.

PS: Har som regel orden på min egen diagnose. Men trenger jo legens råd ang. medisiner og kosttilskudd. Savner at man ikke kan ha innsyn i deler av egen journal når man trenger informasjon eller prøver å unngå virkestoffer man ikke tåler. Men det er jo ikke noe fastlegen kan gjøre noe med.

Verdens beste lege!

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Han er både dyktig, empatisk og effektiv. Hele familien har han som lege og jeg føler endelig en trygghet på at vi alle er i trygge hender. Bor litt langt unna, kjempefornøyd med å kunne sende melding via Helsenorge. Han har reddet livet mitt.

Tar seg tid til pasienten

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Ingen ulempe at Ubbat er blid og har godt humør heller.
Flink til å forklare hva som er feil, samt ønsket behandling, samt prognoser.
Og ikke minst: flink til å lytte.

Fantastisk Lege!

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Ubbat er en veldig forståelsesfull, imøtekommende og seriøs fastlege som tar ting på alvor. Han er veldig snill og hyggelig, samt viser full oppmerksomhet til pasienten. Veldig fornøyd med han og skal aldri bytte fastlege.