Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av Solum Legesenter DA

Styr unna!!

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Arrogant og overkjørende lege, fikk ikke hjelp. Byttet lege hvor det umiddelbart ble satt igang omfattende utredning. Styr unna.

Oppmerksom og lyttende

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Tar seg nødvendig tid til å høre på meg. Virker løsningsorientert og imøtekommende. Er ikke nølende til å henvise meg videre dersom ytterligere undersøkelser er nødvendig. Mangler dog innkalling til kontroll etter at det forrige time ble sagt at jeg skulle tilbake for ny sjekk av litt "unormale verdier". Her må jeg nok selv ta initiativ.

Meget trygg og svært kunnskapsrik

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Usedvanlig vennlig og imøtekommende. Jeg hadde hatt hostekuler i flere måneder. Fikk time og etter å ha lytta på lungene, to ganger på høyre side og fem/seks ganger på venstre, hadde han diagnosen. Jeg fikk 'noe' å inhalere. Samme kveld og natt var jeg fri hosten. Ubbat imponerte meg. Får sjekka blodtrykket hvert halvår, og han lar meg samarbeide ved å måle trykket sjøl de siste dagene før legebesøket. Han tar også blodprøver som han mener er nødvendig.

Heldig å ha han som lege

Lege: Casper Holmberg Skrevet

Alltid fornøyd etter besøk, glad for å ha god trygghet hos han. Det føles godt å være ærlig mot legen, samtidig at han forstår din helse.😊.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Casper Holmberg Skrevet

Holmberg har vært min lege i 5 år. Er superførnøyd han tar meg seriøst henviser videre uten at jeg trenger å mase eller at det må gå år før jeg blir tatt seriøst.