Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg har vært hos Hannestad i forbindelse med PCOS og ønske om barn.

Jeg opplever henne som forståelsesfull, empatisk og med god tid. I forbindelse med svangerskapsoppfølging - og påfølgende spontanabort har jeg akkurat samme inntrykk.

Anbefaler henne på det varmeste.

En profesjonell og hyggelig gynekolog

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Jeg ønsker å takke Marias profesjonalitet. Jeg kom for et spørsmål og jeg visste ikke om hun kunne finne ut mitt problem. Det var det første gangen jeg gikk til en gynekolog og følte meg veldig trygt da jeg kom. Hun gjorde sin best for å hjelpe meg. Jeg vil også takke sin sykepleier for den raske timen jeg fikk. Jeg kan anbefale uten tvil.

Omsorgsfull og lyttende

Lege: Ingeborg Bøe Engelsen Skrevet

Dr Engelsen er en lege man øyeblikkelig får tillit til, hun er omsorgsfull og hadde tid til å høre og høre på meg. Jeg hadde tidligere fått anbefalt henne av en kollega som sa hun var utrolig dyktig og jeg må si hun svarte til forventningene. Undersøkelsen var rask og smertefri, alt i alt en svært positiv opplevelse for meg. Anbefales på det varmeste.
I tillegg må jeg si at lokalene er innbydende og flotte.

Omgjengelig, faglig dyktig, høy relasjonell kompetanse

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Timen var en svært positiv opplevelse, hvor gynekologen fra første stund utstrålte vennlighet og faglig dyktighet. Gynekologen gjennomførte prosedyre med varsomhet, hvor hun hele veien informerte om hva hun gjorde.
Samtidig hadde vi under hele sesjonen gode faglige samtaler, hvor hun viste en oppdatert og svært nyansert refleksjon i det som angår ulike diagnoser/tilstander, og fagstoff/forskning gjort på dette feltet. Dette er en gynekolog som kan sine saker, som er effektiv, men samtidig ser mennesket.

Fantastisk lege

Lege: Ingeborg Bøe Engelsen Skrevet

Engelsen, en gynekolog som virkelig ser en som menneske. En lege som tar deg på alvor og yter det hun kan for at en som pasient skal få den hjelpen som trengst. Anbefales varmt!!