Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Alt for dårlig

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Fikk time hos henne da min fastlege hadde tatt ferie. Hun var ganske spydig og frekk. Ville ikke hjelpe til. Jeg greide ikke å forklare meg selv eller svare på en bra måte pga av det. Hadde mage/brystsmerter. Hun svarte: Det får du bare leve med. Virket ikke som hun ville hjelpe eller forstå meg, men heller bare bli ferdig med timen uten å få noe som helst hjelp.

Effektiv lege

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Har hatt Hedda som fastlege hele livet, måtte bytte nå nylig pga. flytting, men anbefaler hun på det sterkeste. hun har alltid vært løsningsorientert og hun er EKSTREMT kunnskapsrik og hun snakker i vei.
Har ikke støtt på noen helseproblemer jeg ikke har klart å snakke eller fikse med Hedda

Totalt uinteressert

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Jeg vet ikke hva denne mannen gjør som lege, men han er totalt uegnet. Ikke empatisk. Jeg fikk 5 upersonlige minutter hvor han virket sur og uinteressert. Da jeg spurte om han kunne måle kolesterol sa han at jeg må bestille ny time. Dette var min introduksjonstime… Jeg bytter lege!!!

Trygg, blid og lyttende

Lege: Carine Hyll Skrevet

En veldig omsorgsfull, ærlig, alltid blid lege. Tydelig omsorg samtid som det er effektivt og raskt. Super lege som jeg har hatt i over 10 år.

Kunnskapsrik

Lege: Petter Olberg Skrevet

Petter er er veldig kunnskapsrik. Har erfaring fra mange felt. Har lar deg snakke ut, selv om han noen ganger er uenig
Jeg synes han tar seg tid, selv om han er forsinket. Og jeg har tilitt til Petter.
idet siste årer har ikke kommunikasjon vært bra. Heller ikke kommunikasjon mellom instanser. Har heller ikke blitt hørt eller svart på mld. Noe som satt meg tilbake flere måneder.... Jeg trenger fastlegen selv om jeg er i LAR. Men uteom dette siste året, så er Petter topp. Har fått fulscore hvis det siste ikke skjedde.