Ski Legesenter

Idrettsveien 16A 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Ski Legesenter

Har hatt legen siden 2007

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Jeg har hatt Justyna siden 2007 og er kjempefornøyd. Jeg har vært under lange utredninger og hun har fulgt meg nøye og godt opp. Hun nøler ikke med å få spesialistuttalelser og er flink til å sende meg videre i systemet hvis det er noe hun er usikker på. Det hender ofte at jeg må vente før jeg får kommer inn - men det er fordi hun tar pasientene seriøst, og ut fra erfaring vet jeg at hun bruker den tiden hun trenger, uansett om det er kø på venterommet. Kan være irriterende hvis man har dårlig tid- men er veldig betryggende den dagen man virkelig har behov for tett og god oppfølging. Justyna er en lege jeg virkelig kan anbefale til andre, den beste jeg noen gang har hatt.

Lyttende og våken

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Arnesen er en lyttende og våken lege som er interresert i sine pasienter. Han ønsker å følge deg opp rutinemessig slik at alvorlige arvelige sykdommer kan oppdages tidlig. En moderne lege som ikke bare har blikket mot pcn, men mest mot deg. Åpen og lyttende.

Ikke å anbefale

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Plexusklinikken reklamerer stort for at de har alternativ og privat behandling/ undersøkelser på sin nettside.
På forsiden står det også "vi samarbeider om din helse".
Høres lovende ut,,, men virket dessverre ikke i praksis.

Justyna ga klart utrykk for at hun hadde liten eller ingen interesse eller tro på, alternativ behandling eller private undersøkelser.

Blodprøver og GU ble ikke utført på klinikken, noe som var svært tungvint og upraktisk.

å bytte ut Stian? aldri!

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Kom til Stian da han ikke hadde særlig mange pasienter der han akkurat hadde begynt der. Slik ble vi godt kjent og siden jeg er en pasient med en vanskelig kronisk ledd syndrom som har gjort meg i stor grad invalid hjelper han å finne spesialister som kan gi meg et bedre liv. Timen igår var virkelig en time du ikke får mange steder. Han brukte nærmere 45 minutter og pratet med meg og mannen min om å finne løsninger og ikke bare uføretrygdet som mange leger har sagt sa langt. En flott lege med penn og papir en smil på fjeset og ærlig.

Jeg byttet til en bedre lege

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Endelig har jeg fått en LEGE som virker. Hun lytter og er interessert i hva hun kan hjelpe med. Sender meg videre hvis det er noe hun er usikker på. Løsningsorientert.