Ski Legesenter

Idrettsveien 16A 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Ski Legesenter

Meget godt fornøyd

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Han fremstår som en meget kompetent lege, men er heller ikke redd for å sende videre eller si fra hvis han er usikker.

Jeg har også et veldig godt inntrykk av legekontoret generelt, og ble godt tatt vare på av en kollega da Stian hadde ferie.

Det er trygt å ha Stian som fastlege

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Jeg har hatt Stian som fastlege et par år nå. Han er imøtekommende og blid, og jeg føler at han har tid til å ta seg av meg. Han er god til å lytte, og sender meg raskt videre når dette er nødvendig. Jeg har stor trygghet ved å vite at jeg blir godt tatt vare på, når jeg skulle trenge det. Stor ros og takk til Stian. Jeg kunne ikke være mer fornøyd.

God lege

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Jeg syntes hun er en god lege. Hun tar seg tid til pasientene sine. Samtidig kan det noen ganger føles som hun kan være litt arrogant, men jeg har inntrykk av at dette kun er kulturelle forskjeller. Hun har hjulpet meg når jeg har hatt behov for dette, men føler samtidig at hun har trukket seg litt tilbake dersom hun ikke vet hva som feiler en, i stedet for forhøre seg med andre.

Veldig flink

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Kort ventetid på time og på venteværelse. Aldri opplevd at han har vært forsinket.
Imøtekommende og tar deg på alvor. Grundig på å undersøke og spørre om historikk.
Noterer det du sier på papir uten å ta vekk fokus fra deg.

Bruker ikke pcen mens du er der så lenge han ikke må sjekke historikk eller skrive ut noe.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Hun er veldig dyktig i jobben sin. Hun er grundig og seriøs. Hun tar seg tid og lytter til hver pasient. Hun er rask til å henvise videre til spesialister og andre undersøkelser. Alltid lett å få time. Har hun ikke ledig timer, og det haster, tar hun i mot også mellom timene. Hun er ikke redd for å prøve ut nye medisiner, og er veldig god på oppfølging av pasienter!