Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 5 2016 Frogner

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Medisinske Institutt DA

Dyktig lege

Lege: Rifat Preljevic Skrevet

Rifat er en voksen og veldig erfaren lege, han tar seg tid til pasienten og han lytter på deg. Han har mye kunnskap og er det noe så henviser han pasientene videre uten unødvendig frem og tilbake. Han er engasjert og flink. Absolutt å anbefale!

Veldig engasjert lege!

Lege: Samer Kumar Kiblawi Skrevet

Samer er en veldig flink lege som setter pasienten foran alt annet. Han tar seg tid å høre på meg,og jeg føler meg trygg hos han. Han gir veldig gode råd,man føler seg alltid bedre når man går ut av kontoret hans. Han er dyktig og det er lett å se at han elsker det han driver med og han er dyktig! Absolutt å anbefale til alle som vil bytte lege.

Den beste legen som finnes!!

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Nidhi er en lege som lytter og er empatisk! Jeg og min datter bruker henne. Vi får alltid forklart ting i et språk som vi skjønner, hun tar tak i tingene og skal alltid til bunns når hun skjønner at noe er galt. Kan anbefale henne på det sterkeste!!

Hyggelig

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Nidhi er hyggelig og flink. Hun snakker kanskje litt mye og er litt vanskelig og komme til ordet. Noen ganger er hun ganske stresset, og noen ganger har hun masse tid og det er fint. Føler vi har en god tone. Jeg skulle kunne ønsket litt bedre til rettelegging av behandling og medisiner. Men alt i ett er jeg fornøyd.

Empatisk og lyttende.

Lege: Samer Kumar Kiblawi Skrevet

Samer er en meget empatisk og hyggelig lege. Han gjør det lille ekstra, tar seg alltid tid til å lytte og stille de riktige spørsmålene. Jeg føler meg hørt, og har 100% tillit til min fastlege. Han tar meg alltid på alvor, og er løsningsorientert.

Takket være Samer - har jeg fått en ny mulighet i mitt yrkesliv. Jeg vil alltid være takknemmelig for dette, da han utelukkende har vært på min side og stått på for at jeg er der jeg er i dag.

På bakgrunn av Samer som person og lege kan jeg anbefale han til alle som ønsker å bytte fastlege.

Etter å ha hatt noen konsultasjoner med Samer - er det nesten som å møte en kamerat for kaffe. Rett og slett fordi han bryr seg og er meget medmenneskelig.