Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 5 2016 Frogner

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Medisinske Institutt DA

Utrolig blid, hyggelig , varm og forklarende

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Ble møtt med hyggelig og varm velkomst. Etter jeg forklarte mine klager så forklarte hun detaljert i ett språk JEG skjønte.
Pratet meg meg i en troverdig tone som fikk meg til å stole på henne.
En fantastisk lege som har gitt meg en følelse at her er jeg velkommen og at hun er der for meg.
Kommer aldig til å bytte lege for her blir jeg lyttet på.
Anbefalles sterkt.

nei

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

har konsultert legen om veldig hoste, fikk beskjed om at jeg måtte slutte å røyke, etter 3 uker fikk jeg brev om at jeg hadde kikhoste, men nå er det for sent å få behandling.... hun hadde visstnok forsøkt å ringe, min mobil viser ingen tapte anrop.

neste gang, smerter i fot, dette er visst også relatert til røyking iflg. lege, det er relativt skjelden jeg røyker med foten, foten er etter et drøyt år fremdeles ikke bra. det skal nevnes at jeg fikk noe hjelp og lindring fra Gallus Og Plesner på Strømmen, men problemet er fremdeles ikke løst.

siste gang manglende stemme grunnet luftveisinfeksjon iflg. første lege, fikk hostesaft, uke 2 skyldes dette utvilsomt røyking, sitter nå å lurer på hva som hender i uke 3.

min vurdering av legen er mangler empati, mangler forståelse og mangler all kompetanse en lege skal ha,

har byttet fastlege

vil ikke gi en stjerne til vurdering!

Ikke anbefalt

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Meget flink til å forholde seg til fysiske plager, men tar seg liten tid til å undersøke grundig om det skulle være snakk om noe utenom A4-plager. Jeg har slitt alvorlig psykisk og det ble forverret etter behandlingen jeg mottok av denne legen. Hun bagatelliserte problemet kraftig og hørte ikke på det jeg hadde å si. Dette opplevdes veldig vondt og nedverdigende og det var vanskelig å måtte finne ut av alt på egenhånd uten støtte fra noe hold.
Hold dere unna.

Min beste fastlege noensinne

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Nidhi Kumar er både svært hyggelig, profesjonell og dyktig. Har aldri hatt en fastlege som er så nøyaktig og forståelsesfull som henne. Ved konsultasjoner hos henne blir jeg ivaretatt på den beste måten. Legekontoret er som alle andre legekontorer til tider svært hektisk men for det så opplever jeg den beste servicen. Nidhi Kumar kan sterkt anbefales!!!

Den beste av de jeg har hatt

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Flink til å kommunisere med pasientene, og veldig hyggelig å prate med. Tar hensyn til alt, og jeg føler meg veldig trygg hos henne!