Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 5 2016 Frogner

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Medisinske Institutt DA

Tar laaang tid

Lege: Samer Kumar Kiblawi Skrevet

Dette legekontoret er det knapt mulig å komme i kontakt med.

Her skal du ha god tid, både når du ringer og skal ha time. Sett av minst 1 times ventetid

Aldri i tide

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Jeg bestiller alltid tine på morningen for å unngå forsinkelser, men hun er ALLTID forsinket likevel. Sekretæren sier hun har forsovet seg. I tillegg opplever jeg at timene ofte har blitt avlyst på varsel.

Man må alltid vente i minst en time. Hun haster gjennom timen, snakker strengt, men tar det medisinske alvorlig. Jeg oppleve at hun har kompetanse innen det meste medisinske og hun er flink med barn. Likevel veier det ikke opp for den nedlatende holdningen man tidvis blir møtt med, stresset under konsultasjonen og det at man absolutt alltid må vente lenge.

Imøtekommende, forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Mitt intrykk er at Nidhi er en imøtekommende, forståelsesfull og kunnskapsrik lege. Føler meg særdeles tatt på alvor og ivaretatt. Kommer i tide og lytter godt. Sant at man må ta av seg på bena, men man får tøfler man kan benytte seg av og legekontoret er skinnende rent! Eneste man må vente litt på er å få tak i resepsjonspersonalet, tok ca 5 - 10 minutter å få svar den ene gangen jeg ringte, men veldig imøtekommende personale og super enkelt å få bestilt time (bare noen dager etter at jeg ringte).

Er der når du virkelig trenger henne

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Nidhi er en fastlege jeg har brukt i mange år.
Hun er den legen du vil ha når du virkelig blir alvorlig syk. Ja det har vært litt mye forsinkelser noe jeg synes har bedret seg. Og ja som alle andre gjennom livet har også hun måttet melde at hun ikke kan komme på jobb slik at jeg ikke har fått den timen jeg har trengt. Men leger blir også syke og har også syke barn :-) Er svært kunnskapsrik, lytter og tar seg god tid. Er superfornøyd og vil absolutt anbefale henne. Hvis det er noe som hele legesenteret bør jobbe med er det resepsjon, og bevisstgjøring på at de som sitter i resepsjonen er førsteinntrykket og svært viktig for pasientene. Her føler man seg ikke alltid like godt ivaretatt.

Takk men nei takk

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Blir møtt med at man MÅ ta av seg på bena.. noe som er særdeles uhygienisk på et legekontor. Etter klage til kommuneoverlegen dukket det opp noen plastikk sandaler man kan låne.. kun til voksene. Man får heller ikke lov å ta med barnevogn inn, uansett om man er nyoperert og ikke kan bære. Snakker nedlatende og belærende til mennesker når man er uenige med henne.
Rett og slett på grensen til frekk.
Alltid forsinket minimum 30 min, men også godt opp mot 1 time.
Uansett hvor alvorlig det er får man time 2-3 uker frem i tid. Sekretæren spør ikke engang hva timen gjelder før helt på slutten av samtalen når hun allerede har gitt time. Dette var bedre når Morten jobbet der. Han var super flink og kunnskapsrik. Flink å sette opp timer etter alvorlighetsgraden. De henviser gjerne til legevakten i åpningstiden, da dem ikke har tid eller mulighet. Noe dem strengt tatt ikke skal gjøre.