St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Medisinske

Kommer aldri til å bytte

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Han er en god samtalepartner, ærlig og har glimt i øyet. Flink til å spørre og lytte. Har alltid følt meg godt behandlet. Jeg har aldri hatt noen alvorlig sykdom, kun småting.

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Strekerud er effektiv, men allikevel grundig. Dessuten hyggelig og tillitsvekkende.

En svært god lege

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Jeg har hatt Strekerud som fastlege i flere år, og kan ikke komme på noe negativt å melde.

Han virker faglig trygg, analytisk i tilnærming, helhetlig tilnærming, god og trygg i kommunikasjon.

Jeg går altfor sjeldent til lege, og har dermed hatt flere saker hver gang. Strekerud har tatt seg tid til å behandle alt grundig.

Strekerud gir deg ikke nødvendigvis de løsninger/råd du ønsket, men de du trengte.

Lyttende, direkte og ærlig

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Legen er en dyktig lytter, lar meg snakke ut. Stiller gode oppfølgingsspørsmål. Jeg oppfatter ham som ærlig, at jeg kan stole på at han kommuniserer sine oppfatninger. Virker interessert og nysgjerrig, på et positivt sett. Vurderer og aksepterer mine prioriteringer i forhold til medisinering, der jeg har en restrektiv holdning. En god samtalepartner i forhold til mine behov. Setter av tid, avviser aldri problemstillinger.
Eneste negative erfaring er knyttet til sentralbordet, vanskelig å komme frem. God service på e-post. Har brukt ham i flere år.

Veldig bra lege

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Veldig dyktig lege og en lege som faktisk hører på hva du sier. Alltid blid og hyggelig også.