St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Medisinske

Kunnskapsrik og dyktig!

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Finn er en kunnskapsrik og lyttende lege. Veldig på i forhold til tidligere historikk, får deg til å føle seg trygg. Man kan ta opp alt.

Jovial og rett på sak

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Har egentlig en annen fastlege på samme legesenter, men siden han aldri er tilgjengelig, har jeg endt opp med å gå til Orlin de to gangene jeg har hatt plager de siste årene.

Han er rett på sak, og passer nok best for de som tåler en litt "røff" tone. Mine plager har vært bagateller, og han har stilt gode diagnoser som har vist seg å stemme. En litt morsom fremgangsmåte han har brukt begge gangene har vært å spørre: "Har du Googlet det? Hva tror du det er?"

Alt i alt en flink fagperson, men som sagt bør man tenke seg om dersom man er en sart sjel.

Tar ikke pasienten seriøst

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Orlin har vært min fastlege i 5-10 år. Han fungerer greit til enke ting som øyekatarr og allergimedisiner. Og han god til å gjøre småbarn trygge når feks hjerte skal lyttes på el man skal kikke ned i hals og inn i ører.

Han var ikke god på å hjelpe til med ammeproblemer, ei heller ved å si at dette ikke var hans område, men heller henvise videre. Det gjorde han ikke.

Ved psykiske lidelser/depresjon ble jeg ikke tatt seriøst. Han flåste og var uklar og henviste ikke videre. Jeg måtte selv finne ut alt og be han gjøre det. Jeg tok etterhvert med meg noen på legebesøkene fordi jeg følte meg utrygg. Også de jeg hadde med syntes han oppførte se useriøst. Jeg byttet lege underveis og fikk mye bedre oppfølging. Hadde legen fulgt opp godt med en gang er jeg sikker på at jeg hadde blitt frisk raskere.

en flott lege

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

den beste legen jeg har hattFantastisk lege.tar seg alltid god tid til og lytte til deg. Kunskapsrik.

Tok meg ikke seriøst.

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Etter å ha slitt med en psykisk lidelse i 10 år tok jeg mot til meg og snakkes med fastlegen. Orlin tok dessverre ikke min psykiske lidelse seriøst. Jeg byttet lege og fikk da full forståelse for mine problemer, og går nå på medisiner og til psykolog.

Det er godt mulig at Orlin er flink til å hjelpe folk med fysiske problemer. Det har jeg ikke nok grunnlag til å uttale meg om, utover at jeg snakket med en eldre mann på venterommet som sa han var svært fornøyd med Orlin.