Vålerenga Helsesenter

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga Helsesenter

Vålerenga Helsesenter hjelper deg når du trenger hjelp

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Jeg har vært pasient i ca 1 år og jeg liker meg godt tatt i mot som pasient.Amir er veldig flink lege hele familien har gått over til han fordi han er fleksibel på kort varsel med å gi time til undersøkelse og Legesentere er veldig flott jeg kan trygt anbefalle Amir og ansatte på Vålerenga Helsesentere.

Ikke fornøyd

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Vålerenga legesenter er et nytt lege senter. Mine erfaringer med legen og helsepersonell er litt blandet.

Helsepersonell:De er ikke spesielt imøtekommende så førsteinntrykket gjorde meg skeptisk med en gang. Sur, og mumlende. Gjør feil på bestillinger. Virker som at de ikke trives på jobb i hele tatt.

Legen: Stressa, lite konsentrert og og til tider ganske uhøflig.Følte ikke mye hjelp å få her dessverre.

Passer bra om du selv vet hva som feiler deg og ønsker få bekreftet det.

Utredning er totalt fraværende.

Synd!

veldig god lege

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Hun er snill og imøtekommende. og er flink til å forklare og tar det man sier på alvår.

jeg var hos henne pga skuldersmerter, og ble henvist til fysioterapaut. men fysioterapauten jeg fikk var ikke noe god, så da fikk jeg en ny rekvisisjon, og da tok hun også blodprøver for å sjekke om alt var bra ellers. og er flink til å forklare om hva som skjer og hvorfor. Så hun slår meg som veldig grundig. anbefaler henne.
Og jeg får time på dagen, så det er veldig bra.

Hyggelig

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Dette er en ung og hyggelig lege, som henviser deg videre hvis det trengs.Tilgjengeligheten hans er ikke den beste dessverre.Han er mye borte. Vålerenga legesenter, hvor Kleppe hører til, har dessverre dårlig service og er ikke særlig hyggelige eller hjelpsomme.De finnes ikke noen lab, sånn at mann må reise rundt omkring i Oslo for å få tatt prøver.

Hyggelig og behjelpelig lege som still opp!

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Dag Otto lytter og kommer med forslag som passer pasienten. Han er ung og interessert i å hjelpe. Han gir alternativer på medesiner og prøver ikke å være belærende.