Medical City, avd. Sinsenklinikken

Lørenveien 68, 3 etg 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Medical City, avd. Sinsenklinikken

......

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Føler meg ikke godt ivaretatt av denne legen. Aldri øyekontakt, braskete når hun utfører diverse prosedyrer, veldig rotete kontor (flyter av papirer med navn på pasienter og andre ting på pulten og over hele kontoret). Svarer ikke når man snakker til henne , og virker direkte sur! Har lovt å gi tilbakemelding pr sms flere ganger på div.prøver uten at jeg noen gang har hørt noe fra henne. Ikke å anbefale etter mine erfaringer.

Anbefaller ikke denne legen

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Føler man ikke blir sett eller hørt. Har ikke lest noe om meg de gangene jeg har kommet, enda jeg har bedt om det. Ser ikke på meg når jeg snakker, og vil ikke gi den hjelpen man trenger, og som en fastlege skal gi. Kritiserer også tingene som blir sakt, og ler av det som blir sakt.

Frekk respsjon

Lege: Ragnhild Strand Skrevet

Lang ventetid 45 min hver gang. Resepsjonen er meget frekk!
Hadde frikort fikk inkassovarsel, fordi resepsjonen ikke trodde på meg!

Klar for å bytte fastlege

Lege: Olav Karstad Skrevet

Har hatt Karstad som fastlege noen år, men nå har jeg fått nok og bytter!
Han tar i mot pasienter 1,5 dager i uka, så det er vanskelig å få time. Og når man først har fått time, er det mye venting. Har sittet opp til 1,5 timer og ventet. Får høre at det ikke er noe problem at det er vanskelig å få time hos han for han har jo vikarleger. Så nå har jeg vært hos 4 vikarer + Karstad siden februar. Dette er ikke holdbart og har fått store konsekvenser for meg. Han er flink når en først har kommet inn.
Men kan nok ikke anbefale han!

Solid og dyktig

Lege: Ragnhild Strand Skrevet

Har hatt Ragnhild Strand som min fastlege i en kort periode jeg bodde på Løren. Veldig godt inntrykk. Ser hele bildet, lytter. Henvist til to gode spesialister. Anbefales på det sterkeste, men merk lang ventetid. Har ved hastekonsultasjon kommet til en annen lege som dessverre ga helt motsatt inntrykk. Da følte jeg at jeg like godt kunne spart den tiden og pengene.