Grønland Basar legesenter

Tøyengata 2 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grønland Basar legesenter

Anbefaler på det sterkeste!

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Han er desidert den beste legen jeg har hatt. Dr. Phuong har lang erfaring, lytter aktivt og er genuint interessert i pasientene sine. Undersøker grundig, og henviser til spesialist og videre undersøkelser ved behov. Er flink til å samarbeide med andre deler av helseapparatet. Han er hyggelig, og ikke redd for å si hva han mener, men er alltid ryddig. Følger godt opp hvis det er noe man er urolig for, og ringer hvis det er noe. Anbefaler på det sterkeste!

Frekk

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Ringte til legekontoret og fikk en frekk beskjed om å ringe tilbake etter 10 min, å så la hun på i øret.

Har vært hos Dr. Phuong to ganger og måtte betale kontant direkte til han og ikke med bankkort i resepsjonen.
Dette er ikke et seriøst legekontor.

Veldig bra fastlege

Lege: Mai-Ly Nguyen Bøksle Skrevet

Hun tar seg alltid god tid, og er hyggelig og forståelsesfull. Hun har alltid sendt henvisninger til spesialister når det har vært nødvendig

Anbefales!

Lege: Mai-Ly Nguyen Bøksle Skrevet

Smart, dyktig, og effektiv uten å stresse. I tillegg veldig empatisk. Tar litt lang tid å få time, men det er jo ikke hennes feil. Anbefales!

HYGGELIG OG KUNNSKAPSRIK

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Familien vår har brukt dr. Phuong som fastlege i mange år. Vi blir alltid godt mottatt og behandlet på en profesjonell og faglig dyktig måte. Er det behov for en time på dagen, får vi det. Dersom vår lege etter å ha undersøkt oss, mener at det er behov for time hos spesialist ordnes det raskt. Vi opplever at han lytter interessert til det vi sier, tar oss på alvor og har gjerne en humørfylt replikk på lur. Med sin store arbeidskapasitet har han mange pasienter som alltid blir tatt godt imot og holdt orden på av legesekretær Sonja. En stor takk sendes fra en fornøyd pasient!