Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene Colosseum

Engasjert, kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Jeg har hatt Eide som fastlege i snart 8 år, og har kun positive erfaringer med henne. Hun er engasjert og setter av tid når vi snakker om det jeg ønsker hjelp til å finne ut av. Hun er nærværende, engasjert og empatisk i samtalene. Hun tenker raskt,og er fort inne på sin pc og sjekker, om hun er usikker på noe. Hun er også flink til å foreslå videre undersøkelser, eller henvise til spesialister - om nødvendig.
Eide har en travel arbeidsdag, som de fleste leger, så det kan bli litt småspringing i gangene og full fart inn på kontoret. Selv tar jeg det ikke personlig, og ser at hun "lander" når hun har satt seg i stolen.
Jeg kan sterkt anbefale henne til andre!

Middels

Lege: Frode Elsness Skrevet

Lett å komme til, men ikke så grundig i oppfølgingen. Kan virke noe overfladisk, noe som ikke nødvendigvis behøver å være tilfellet.

Veldig bra lege

Lege: Frode Elsness Skrevet

Har alltid tid, lytter til deg, og finner alltid en løsning..Stor fornøyd!!! Anbefales!!

Svært dårlig kontakt

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Det første møtet med denne legen var kun negativt. En nærmest hissig holdning og mangel på interesse. Det er synd, for hun kunne sikkert nok om faget sitt. Det gidder jeg aldri finne ut av..

Vennlig og direkte

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Det virker travelt på selve senteret og det er nærmest umulig å komme gjennom på telefon til legesekretæren eksempelvis for å få svar på prøver som er tatt.
Synes Dr. Eide er en rask og beslutsom lege som er flink til å lytte og virke interessert. Hun kommuniserer vennlig og direkte, og virker veldig handlekraftig! Det virker også som om hun liker jobben sin.