Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene Colosseum

Vennlig, intellignet og flink

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Legen tok seg god tid til å høre etter, stille spørsmål og viste oppriktig interesser for å gripe problemet. Det kan selvsagt være at min lange time gikk på bekostning av andre pasienter. Hun opptrådte vennlig, men bestemt og profesjonellt. Jeg følte meg godt ivaretatt, og jeg synes hun kom med noen kloke observasjoner.

Dyktig lege

Lege: Frode Elsness Skrevet

Har brukt Elsness som fastlege i noen år og er veldig fornøyd, jeg føler at han har tid, og han forsøker alltid og finne årsaken til sykdom.
Jeg opplever på ingen måte at han "pumper" ut resepter etc.
Ungene har også stor tillitt til Elsness og syns han er en kul lege. Han er meget profesjonell og det samme må sies om kontor damene som jobber der.
Anbefaler absolutt!

Dyktig lege

Lege: Frode Elsness Skrevet

Dyktig lege som har tid til pasientene. Han lytter og hører etter og trekker ikke raske slutninger. Løsningsorienter og virker faglig oppdatert og hvilke andre muligheter som kan hjelpe en.

Overlegen og stressa

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Jeg har bare hatt negative opplevelser fra da jeg hadde henne som fastlege. Hun hadde det alltid veldig travelt og løp inn på legekontoret, med meg hakk i hel. Da hun spurte hva hun kunne hjelpe meg med, var hun lite interessert og jeg følte meg oversett og liten. Selv er jeg en jente på 24 år, i min beste alder, som har opplevd mye vondt i livet. Dette tok hun ikke på alvor og jeg kunne ofte gå gråtende ut fra legekontoret. Jeg anbefaler henne ikke videre.

Klinikk for Alle er et fysioterapisted, med et magert legetilbud i trange lokaler.

Lege: Frode Elsness Skrevet

Dårlig erfaring med legen, kom til årlig sjekk, travel lege spurte hva jeg skulle gjøre der. Rot med journal. Følte meg noe nedfor. Legen ville med en gang skrive ut resept på "lykkepiller". Følte meg ikke ivaretatt.