Åsgårdstrand Legekontor

Kontakt

Telefonnummer33 03 03 9033 03 03 ...
Torvet 1 3179 Åsgårdstrand
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(66)
66 vurderinger
Tilgjengelighet
(54)
54 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(57)
57 vurderinger
Service
(51)
51 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Legekontor

Imøtekommende lege

Lege: Tobias Pihl Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tobias er hyggelig og forståelsesfull. Han er dyktig, imøtekommende og jeg har alltid blitt tatt godt imot. Kunnskapsrik er han også. Tommel opp:-)

Imøtekommende lege

Lege: Tobias Pihl Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har alltid blitt tatt godt imot av min lege Tobias Phil. Selv om man en dag ikke kommer inn til tiden er det ikke snakk om " å ta igjen" tiden på min time! God til å lytte og finne ut av mine utfordringer og problemer. Har sendt meg videre når det har vært behov for mer utredning. Finner de rette medisiner og ikke minnst være ærlig på kosthold og trening.
Kontoret er raske til å svare på telefon. Og blodprøver o.l går raskt og greit unna. Jeg føler meg alltid velkommen.

Ubrukelig og tar deg ikke seriøst

Lege: Helene Ingeberg Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var imøtekommende til å begynne med, men var ingen oppfølging på tross av at jeg satt med inntrykk av at jeg skulle få henvisning videre. Siste gangen jeg var der var hun frekk og ville ikke hjelpe meg med henvisning til psyk selv om helsesøster jeg har pratet med har oppfordret til dette.

Å ha evnen til å lytte og å imøtekomme pasientens behov er for meg viktig hos en fastlege.

Lege: Tobias Pihl Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Han lyttet ikke til mine behov, men nærmest presset meg til å begynne med å ta antidepressive, enda jeg sa klart ifra om hvor dårlig erfaring jeg har ved bruk av det. Det fikk jeg null forståelse for. Jeg er heller ikke deprimert, så hvorfor skulle han presse meg til å ta antidepressive ?

Han burde lære seg å lytte til pasientens ønske og sette seg bedre inn i hva personen ber om og virkelig trenger for å få det bedre i hverdagen. Er ikke det en leges jobb?

Følte meg oversett og ikke forstått, kikket surt inn i skjermen da jeg kom med de små behovene jeg har for å kunne ha det greit i hverdagen.

Jeg måtte også vente en hel time før jeg kom inn til legetimen. Det har jeg aldri gjort på noen andre legekontor før. Sånt er ikke greit.

Han er sikkert flink med andre pasienter, men dessverre ikke med meg.

Å ha evnen til å lytte og å imøtekomme pasientens behov er for meg viktig hos en fastlege. Det opplevde jeg ikke på dette legekontoret.

Lite engasjert og følger ikke opp

Lege: Helene Ingeberg Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Etter en del dårlige erfaringer bytter jeg fastlegen jeg fikk tildelt etter at min fantastiske fastlege Hjelle sluttet.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.