Søsterhjemmet Legesenter DA

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Søsterhjemmet Legesenter DA

Super lege

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med å være pasient hos Trine Fredriksen, både meg å min datter bruker Trine å hun lager alltid rom for oss når vi ringer. sjeldent jeg ikke har fått time på dagen. Er totalt uenig i alt det negative jeg leser her , føler jeg blir tatt på alvor å at hun setter av tid når vi er der.

En dyktig lege!

Lege: Esben Storvand Skrevet

Jeg har hatt Esben som lege i over 10 år og jeg har alltid blitt veldig godt ivaretatt!!!. Han er flink til å lytte og har hjulpet meg med alle problemer jeg har hatt, selv om jeg ikke har vært der så ofte de siste årene. På mange måter er det litt synd å si at det er godt at han ikke ble ordfører i denne runden, da han har altfor mange pasienter som virkelig trenger ham!!!

Dyrt og dårlig!

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Dette var en vond opplevelse. Legen er veldig avvisende og uinteressert i mine bekymringer, og gir meg en regning på 646,- for en konsultasjon på rundt 15 min. Det var ingenting ekstra utover en vanlig livmorhalsprøve, så dette er en dyr lege.

Hun er krass og virker å ha dårlig tid. En gynekologisk undersøkelse er ofte ikke så lystbetont og et minstekrav bør være at legen tar seg litt tid og ikke er for røff i undersøkelsen.

Jeg vil desverre ikke anbefale denne legen til noen andre. Selv skal jeg aldri tilbake.

Frekk og uproffesjonell

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Var hos henne til ultralyd ifb svangerskap og aldri blitt behandlet dårligere noen gang. Frekk, og ga inntrykk av at hun ville ha oss ut døren så fort som mulig. Ikke utførte hun undersøkelsen ordentlig heller, så jeg måtte på sykehuset for ny time. I tillegg fikk jeg regning for timen, selv om det var ordinær ultralyd..

Anbefaler ingen denne legen.

Dyktig og imøtekommende med et stort hjerte!

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Jeg har hatt Fredriksen som fastlege i over fem år og er stadig like fornøyd. Jeg opplever at hun tar meg på alvor, uansett om det har vært plager og problemer av fysisk eller psykisk art. Hun har hjulpet meg både med henvisninger til ulike behandlinger, operasjon og kontaktmøter med NAV.
Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med en som sitter i resepsjonen.