Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Søsterhjemmet Legesenter DA
Følger ikke opp.....
Lege: Esben Storvand SkrevetEn sløv lege. Viktige prøver som er tatt hos han, blir ikke fulgt opp. Lytter med et halvt øre. Uhøflige sekretærer. Uendelig lang tid før du får svar på telefonen.
Forståelsesfull og hyggelig
Lege: Jelena Parat SkrevetHyggelig og forståelsesfull lege.
Henviser deg når du trenger det og lytter til deg.
Virker som om hun ikke alltid forstår helt hva du mener og er litt vanskelig å forstå i sammenheng. MEN veldig kunnskapsrik lege!
Kald, null empati, men effektiv.
Lege: Trine Fredriksen SkrevetByttet til henne da jeg ønsket en fastlege som kunne ta gynekologiske undersøkelser. Hun er dyktig som gynekolog, men oppleves veldig kald og virker som har vansker med å vise empati når man er i en vanskelig periode. Det virker alltid som hun har dårlig tid, og sender deg heller med en resept på medisiner enn å diskutere vansken i lenger enn noen minutter. Hvis du beskriver et problem, så kan hun avbryte deg midt i en setning og si "lykke til da", for så å gi deg en resept og sende deg ut av kontoret. Byttet etter å ha hatt henne i et par år, da jeg heller ønsker å bli møtt med empati hos legen.
Empatisk og flink
Lege: Anette Habla-Foss SkrevetAnette er en god lege som får deg til å følge deg både sett og hørt.
Hun er empatisk og viser stor forståelse for problemene dine.
Kommer med gode råd, anbefalinger og behandlinger.
Meget dyktig
Lege: Esben Storvand SkrevetFlink å oppdatert lege.tar seg tid ,Til pasient dyktig å oppdatert. Søssterhjemmet,Er et godt tilbud av fagpersoner jeg føler meg godt ivaretatt.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?