Søsterhjemmet Legesenter DA

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Søsterhjemmet Legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Trine har ro, gir trygghet og tar pasienten på alvor. Går med meg selv og begge våre jenter har sammen med meg stor tillit og trygghet hos Trine.

Veldig imøtekommende og flink

Lege: Dillini Lankika Mihirani K Wellalage Don Skrevet

Blei møtt på en veldig god måte , virker kunnskapsrik og forklarte meg godt ifht problemet jeg kom med . Absolutt en fin opplevelse og anbefaler henne på det sterkeste.

Styr unna

Lege: Esben Storvand Skrevet

Han er altfor overarbeidet til å ta seg av pasientene sine, og virker mer ivrig på å få deg ut av kontoret enn å gi deg tilstrekkelig oppfølgning. Legesekretærene er også utrolig sure og frekke. Anbefales virkelig ikke.

En dårlig opplevelse

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Hadde gyn.time for livmorhalsprøve + sjekke diverse. Jeg har en tøff bakgrunn med seksuelle overgrep og synes denslags er veldig vanskelig. Jeg sa jeg var veldig nervøs og ikke hadde sovet hele natten fordi jeg hadde gruet meg. Jeg gråt i stolen. Opplevde ikke å bli møtt eller forstått. Ikke et forsøk på å berolige engang. Følte meg bare dum. Ingen varme eller empati fra denne damen. Hun er helt sikkert en dyktig gynekolog, men empatisk eller god med mennesker er hun ikke. Anbefales ikke dersom du synes gyn.undersøkelse er skummelt.

Arrogant

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Mer arrogant og iskald fastlege skal man lete lenge etter.
Hun avfeier forespørsler fra sine pasienter etter helt egne meninger.