Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sandnes klinikken

Hun er en god og erfaren lege.

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Viser at hun hører på hva du har å si, tar seg god tid til å forklare grundig alt som gjelder din sykdom, henviser fort til videre undersøkelse om det trenges.
Jeg har følelse at hun virkelig bryr seg om meg.
Internet portal er tilgjengelig. Det er veldig enkelt å bestille time eller ha e-konsultasjon via nettsidene.
Betjeningen er også alltid hjelpsomme. God servise og veldig effektive. Sykesøstre er veldig flinke til å ta blodprøver.
Jeg føler meg alltid velkommen. Jeg er glad at jeg valgte denne legen og dette legesenter.

Avstøtende og lite erfaren

Lege: Saima Iqbal Skrevet

Jeg var hos Saima én gang, og hadde et par andre henvendelser i tillegg. Det var lang ventetid, spesielt for problemstilling knyttet psykisk helse. Når jeg kom til timen ble jeg møtt med avslappet, men veldig avvisende lege som hørte vagt etter og var anklagende i stemmen. Ba om henvisning til DPS, ble møtt med nikk og forsikring om at jeg ikke får time der uansett. Ba derfor om henvisning til privat psykolog, og hun mente man aldri trengte henvisning der. Fikk likevel henvisning på papir som jeg måtte levere selv. Fikk i etterkant vite av privat psykolog at henvisning måtte bli sendt via helsenettet, og ba henne om det på melding (to ganger, svarte ikke på første). Hun leste visst ikke nøye nok og skrev meg (fire dager senere) en ny henvisning på papir som var adressert mot spesiell psykolog, selv om jeg presiserte om helsenettet. Anbefales ikke for henvendelser tilknyttet psykisk helse, og jeg bytter fastlege snarest mulig.

Smilende og omsorgsfull

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Madeleine er alltid i godt humør. Jeg har alltid opplevd å bli tatt seriøst av henne. Hun henviser videre uten mye om og men. Allikevel har hun noen punkter hun kunne ha blitt mer reflektert rundt. Har feks opplevd å bli sykemeldt som gravid pga utmattelse og generell utslitthet for kun to dager om gangen slik at jeg måtte komme inn på legekontoret hver tredje dag for ny sykemelding. Det sier seg selv at dette bare er stressende for en utslitt gravid, og gjør det helt umulig å klare å hente seg inn igjen med kun en og en halv mnd til termin. Også veldig uforutsigbart for arbeidsgiver. Hun har nok også litt å jobbe med i forhold til å være en ammevennlig lege. Opplever også at hun ikke ønsker å skrive ut medisiner som jeg tidligere har fått hos annen lege (fastlege og sykehus) etter utredning. Hun bruker e-konsultasjon og er somregel tilgjengelig for å lese beskjeder selv om hun feks er på ferie, dette er et stort pluss. Selv om jeg nevner noen punkter hun kan bli bedre på så er det absolutt ingen tvil om at hun bryr seg om pasientene sine, og er en fantastisk fastlege!

En fantastisk lege og spesialist

Lege: Saima Iqbal Skrevet

Veldig god lege. Jeg tok godt vare på meg. Jeg beklager at jeg dro på grunn av språket.En fantastisk lege og spesialist.

Meget dårlig

Lege: Saima Iqbal Skrevet

Savner kontakt med henne. Hun ringer aldri tilbake . Skuffende😢. Har prøvd i flere dager å få kontakt. Ny time 5/1-21 er for lenge å vente.