Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sandnes klinikken

Ikke bra!!

Lege: Thomas Kleiberg Jensen Skrevet

Fikk angst av å gå tim ham. Jeg forventer ikke at legen skal være perfekt, men han er arrogant, han snakker på en arrogant måte. Når jeg snakker om mine problemer han lytter ikke. Han er ikke vennlig eller smilende og veldig respektløs.
Tror at han må huske at pasienten er også ett menneskene med sinne problemer.
Tragisk å betale for 5 min legetime.
Har ingenting positivt og si om denne legen.

Trygg, lyttende, og en unik fastlege

Lege: Thomas Kleiberg Jensen Skrevet

Thomas er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Han er trygg, aktivt lyttende, og en som ser på meg, som pasienten istedet for i dataskjermen hele tiden. Selv om han sikkert har det supertravelt, føler jeg at han alltid gir det lille ekstra. Svært, svært fornøyd med valg av Thomas som fastlege.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Cathrine har tatt meg på alvor fra dag en og har gått til henne i 11 år. Hun har god kunnskap både om fysiske og psykiske plager. Hun er mer direkte enn mange andre - noe jeg selv setter pris på.

Hun er åpen for mine tanker rundt helsen min og veileder meg på en fin måte - gir meg ulike alternativer hele tiden på hvilke løsninger som kan velges framover for å gi meg best mulig hjelp.

Jeg føler meg trygg på at hun vil støtte meg om jeg får nye helseutfordringer. Hun har som de fleste leger ikke kunnskap om alle sykdommer eller utfordringer. De få gangene hun har gjort feil har hun beklaget og ordnet opp innen kort tid.

Flere av de i resepsjonen/på laboratoriet er kjempekoselige :)

Synd å lese her at det er endel som ser henne som kald og travel. Be om å forklare en gang til hvis dere ikke forstår hverandre med en gang - når hun blir litt kjent med deg finner dere nok en god måte å kommunisere på. Hun er åpen for å lære og opptatt av å hjelpe best mulig. Er tydeligvis veldig individuelt hvordan man oppfatter en person. Cathrine har vært en stor trygghet for meg gjennom mange år - vil derfor anbefale henne til andre :)

Ikke gi deg hvis du fikk et dårlig førsteinntrykk - prøv igjen - Cathrine står virkelig på for pasientene sine :)

Verdens beste, men..

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Verdens beste lege, men siden august 2022 vanskelig å få fysisk time hos, selv for barna som ofte kommer til vikarleger når det er akutt.

Veldig god og hyggelig lege

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Dette er ikke bare en god lege, men også en veldig følsom, sympatisk og sjarmerende person som det er hyggelig å kommunisere med. Takk skal du ha.