Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sandnes klinikken

Beste fastlege

Lege: Thomas Kleiberg Jensen Skrevet

Denne lege er beste på verden . Han pleier på hele min familien ,og vi er kjempe glad med han .
Han alltid hjelpe oss og vi føler at han engasjere 100% i jobb sin.

Ny fastlege. Solid førsteinntrykk.

Lege: Thomas Kleiberg Jensen Skrevet

Jeg har et relativt komplisert helsebilde og han hadde satt seg grundig inn i min situasjon. Har fulgt meg ekstremt godt opp etter første besøk.

Imøtekommende, trygg og supereffektiv.

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

I tillegg til en fantastisk skjønn og flink fastlege, der vedkommende virkelig ser deg og følger opp, virker miljøet ved Sandnesklinikken veldig bra. Legesekretærene/sykepleieren er behagelige, effektive og flinke, en føler seg trygg og velkommen på legesenteret.

Til tross for tider da det myldrer med pasienter på venterommet og det helt klart en ekstremt travelt, holder min lege og hennes hjelpere roen, alltid vennlige og dyktige.

Min beste lege som bare vil passe på meg

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

hører andre spør mange passienter som leter etter den perfekte legen,det menes med og få medesiner og drite i legen etterpå,jeg vil det samme ,men vil også få ordenlig stell og oppfyllinger,noe som Madeleine er fantastisk på,leger som skriver ut den ene etter den andre resept,er lege som i dag er godt ut av dato.
jeg har selv vert der,men takk til henne så er jeg ikke lenger der i dag,i dag er det igjensidig tillit.kan ikke det ordet fungere så har vi ikke noe mer og gjøre verken som passient eller lege.Kan si jeg at jeg hva en vaskelige passient jeg og hun hva ikke enkel hun heller,men med oppenhet litt hummor,så fikk hun meg på gli;obs jeg hva vaskelig passient,nå er hun min Gud,så enkelt,takk for du er der for meg =)

Treffsikker i diagnoseringer & ser deg som menneske!

Lege: Madeleine Kerstin Müller-Hubrich Skrevet

Var så heldig å få henne tildelt som vikar siden daværende fastlegen min var ute i permisjon. Satte meg på ventelisten til Madeleine med en gang etterpå (enda min forrige fastlege også var bra!)
Har siden satt henne opp som fastlege for begge mine barn. Mannen står også på ventelisten nå, for jeg kan ikke få skrytt nok.
Hun kan være veldig travel, men det er uovertruffent hvordan hun husker ting om oss fra gang til gang (ikke kun relatert til det medisinske); evnen til å lytte, vise medfølelse og respekt. Jeg har hittil ikke opplevd en eneste gang at hun ikke hadde rett i sin diagnose. Et fantastisk menneske og en knallflink lege!