Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksboder 65B 5035 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Hun følger godt opp, er oppdatert på ny kunnskap, er nøye og hører på en. Hun får mine varmeste anbefalinger

En av de bedre

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Jeg ser at det er en del negative kommentarerer vedrørende denne legen. Jeg hadde henne som lege da min fastlege var i permisjon. Mitt inntrkk er at hun er både lyttende og ønsker å opprette tillit til pasienten. Ellers er hun flink til å henvise videre dersom det er noe hun lurer på.

For meg var denne legen perfekt!

En bra lege, den dagen hun ser pasienten.

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Denne legen er dominerende, men ikke nødvendigvis overbevisende medisinsk. Hun har mange "griller" som hun brenner for som er vel og bra men ikke nødvendigvis aktuelle for den pasienten som får det tredd ned over hodet og hun virker dessverre troende til å la egne kampsaker gå foran å ivareta pasienten best mulig.

Hun er videre helt uinteressert i å opprette ett godt tillitsforhold til pasientene og en føler seg ikke trygg på henne eller rolig i forhold til om man blir ivaretatt av henne som lege noe som er dumt fordi hun ville vært en svært god lege om hun så pasientene og la bort litt idealisme.
Hun er ellers en svært effektiv lege som får gjort mye på kort tid.

Den mest Arrogante legen jeg har møtt!

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Jeg skulle ønske seg hun hadde tatt seg tid til og bli kjent med som pasient. Hun burde lytte og lære av en som kjenner sin kropp bedre enn noen andre.Følte hun skulle komme meg i forkjøpet å sette meg på plass.Det var viktigere for henne å fortelle hva som er best for meg.Er oppgitt av en slik holdning.For slik skal det ikke være?Det er som oftest en god grunn for man søker hjelp.Følte jeg var der for henne,og ikke motsatt.Det er tross alt ett Omsorgs yrke! Ser frem til og kunne bytte igjen.Puuh!!

Dyktig lege, fryktelig resepsjon

Lege: Marianne Iden Skrevet

Marianne er en enormt dyktig lege som gjør at jeg virkelig føler meg sett. Hun tar seg tid, lytter og virker å være på et faglig høyt nivå.

Kvinnene som jobber i resepsjonen har dessverre virket sure og irritert hver gang jeg har hatt kontakt med dem. Det tar også som regel minst 15-20 minutter før resepsjonistene tar telefonen. På venterommet har man utsikt over hvordan de "arbeider" med mye fokus på andre ting enn arbeidsoppgavene sine, selv med telefoner som ringer lenge i bakgrunnen.