Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksboder 65B 5035 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Snill lege, men -

Lege: Marianne Iden Skrevet

Iden er et varmt menneske og flink, om noe distré lege. Ventetid på bestilt time i overkant av en halvtime.
Resepsjonen er uhøflig og slurvet, og laboranten har ikke tatt én blodprøve av meg uten å gi meg store blodutredelser under huden.
Venterommet er trangt og dominert av diger betalmaskin.
"Alltid en lege som kan hjelpe" fungerer ikke.

Drømmelegen

Lege: Marianne Iden Skrevet

Marianne er vel kanskje ett av de få menneskene som jeg noen har klart å åpne meg opp for. Om du har vanskelige ting å snakke om er absolutt dette den riktige legen å komme til. Her kan du snakke om hva som helst uten å få et rart blikk eller en dømmende holdning. Hun tar seg tid til å lytte og er handlingskraftig når det kommer til henvisninger til spesialister o.l.

En slik flott og flink lege med et så varmt og godt hjerte skal du leite lenge etter. Har bare lyst å gi henne en klem hver gang jeg har vært hos henne :-P Rett og slett et helt fantastisk menneske! :-) Håper du leser dette marianne :-) For du fortjener virkelig å få all den skryt :-)

Klem fra meg :-)

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Marianne Iden Skrevet

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt! Hun har lyttet og hjulpet med mye vanskelig, og takket være Mariannes forståelse og rett håndtering til enhver tid, ble jeg bedre. Anbefales på det varmeste. Jeg hadde aldri byttet hvis jeg ikke hadde flyttet fra Bergen. Det er mulig å parkere utenfor Ica, og litt ventetid noen ganger - men det har alle leger.

Den snilleste , mest omtenksomme og pliktoppfyllende legen jeg noen gang har hatt

Lege: Marianne Iden Skrevet

Vi gleder oss til hun er ferdig i mamma permisjon")

Så fint menneske!

Lege: Marianne Iden Skrevet

Marianne er et varmt og godt mennesker. Det er så fantastisk å komme til en lege som faktisk ser deg og ikke bare som en del av listen for dagen. Hun er imøtekommende og en dyktig lytter, men også veldig flink til å sette ting i gang, henvise og finne løsninger. Anbefaler henne på det sterkeste!