Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksboder 65B 5035 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Helt topp

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Veldig grei og flink, helt topp. Hørte på meg, og var effektiv. Min første fastlege som han to ganger klart å holde tiden! :)

Utførte fjerning av føflekk, tipp topp, kjente ikke noe og det gikk kjapt.

Dyktig lege

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Etter min mening er dette en dyktig lege som gjør sitt beste for pasientene. Jeg kom første gang i kontakt med henne i 2015 da hun var vikar for min fastlege. Da fastlegen min sluttet i sommer (samme legekontor) var jeg rask til å sette meg på venteliste til henne. Ikke noe negativt om legen som overtok etter min tidligere fastlege, men jeg kjente som sagt til Døskeland fra tidligere. Mitt inntrykk etter noen legebesøk i år, og besøk i 2015, er at hun gjør en grundig jobb og følger meg opp på en god måte. Jeg ser at noen er negative til både henne og andre ansatte på legekontoret. Jeg har en kronisk sykdom og har derfor besøkt legekontoret nokså hyppig. Jeg har bare positive opplevelser med alle ansatte på legekontoret. Kan anbefale Døskeland til alle som trenger en dyktig lege.

Ung og veldig dyktig

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Hyggelig lege som bl. a. kommuniserer godt med eldre mennesker. Tar seg tid, lytter, er kunnskapsrik og gir ærlige tilbakemeldinger.

Dyktig og samvittighetsfull

Lege: Marianne Iden Skrevet

Marianne Iden er en dyktig og samvittighetsfull lege. Hun er kunnskapsrik og effektiv, jeg har bare god erfaring.

Kan være hun var flink på skolen?

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Hun burde vist mer empati.Hadde hun lyttet og lært i stedet for å kverulere når jeg kommer med innspill når det gjelder sykdommen minJeg kjenner kroppen best. Kommer nesten ikke til ordet,og er i en fortvilt situasjon.Jeg er ikke noe ungdom lenger,og helsen er dårlig og jeg er utslitt.Og trenger bedre oppfølging.Sitter med ett inntrykk att hun vi ha friske pasienter. Man skal jo føle seg godt ivaretatt og ikke som en byrde?Har behov lindring for palitiv behandling. Og resepsjonen blander seg opp i det som er legens jobb.Gruer meg til å ringe bort dit.Oim til kosultasjonen. I påvente av ny fastlege må jeg bare finne meg i dette. Trist for det er kort vei og man vet ikke hva man får igjen.Og når det blir ledig.Det var lett å bli lurt av kommentar feltet hennes. Man ser oppfølgene positive meldinger ikke lenge etter negative. Barnabarna ligger merke til slikt?pussigt"