Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksboder 65B 5035 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Virker faglig interessert og oppdatert

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Hun virker som en lege som holder seg oppdatert faglig. Kanskje litt alternativ, - og noen ganger kunne hun sannsynlig vært litt mer lyttende. Hun har det alltid travelt, men jeg har tenkt at hvis hun gir andre tid, så gir hun også meg tid!

De faglige vurderingene hun har gjort har for en stor del vært veldig riktige og gode for meg. Og hun har tatt tak i ting som andre leger ikke så eller la vekt på. Til det bedre for meg!

Litt mindre stress/travel, litt mer ydmyk i forhold til pasientens egne oppfatninger og jeg tenker at denne legen er bortimot det beste du kan få når det gjelder faglighet. Og personlig vil jeg heller ha en faglig dyktig lege enn en lege som synser.

Veldig fornøyd

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Jeg har hatt Døsleland i snart to år nå, og er veldig fornøyd. I starten trodde jeg at vi ikke kom til å finne tonen, fikk en følelse av at hun var litt stresset og streng. I ettertid ser jeg at dette sikkert kom av at hun overtok praksisen fra en annen lege, så hun hadde sikkert mye å gjøre. Dette snudde seg ihvertfall tvert om da jeg kom gangen etterpå, og Døsleland har nå hjulpet meg og jeg er evig takknemlig. Jeg har stor tillit til henne, og vet at hun bryr seg om pasientene sine. Anbefales på det sterkeste.

Styr unna Sandviksboder legepraksis

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Sandviksboder legekontor er en skandale for legestanden. Her er det kun leger som har blitt leger pga. Status, pasientene er ikke viktige. De er en plage.

Det er vanskelig å komme gjennom til legene gjennom sentralbordet- resepsjonen fungerer som en barriere, for legene.

Pasientene som har en sykdomshistorie blir behandlet som om det var første gang de kom til denne legen- sykdomshistorie og sammensatt bilde blir ikke vektlagt.

Tillitsfull, dyktig og tilstedeværende lege

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Fantastisk lege. Her føler man seg hørt og sett og tatt på alvor. God kommunikasjon og god tilstedeværelse. Veldig dyktig og faglig. Lytter og viser empati ovenfor pasient. Man får ikke følelsen av det typiske "rullbåndet". Her brukes det tid! Effektiv og genuint hyggelig. Bare gode ting å si om henne. Pasientsentrert! Anbefales på det sterkeste.

Dominerende og irettesettende

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Hun er nok en dyktig lege , ingen tvil om det.
Men hun har en arroganse som er sjokkerende og som gjør meg forbannet.
For min del ble jeg sykere av og gå til hun for hennes dominanse og hennes interesse for ernæring ligger latent i hennes måte hun snakker på til pasientene.
Så har du noen kilo formye så kommer hun til og bemerke dette for og si det slik.
(ikke noe galt i at hun sier det, men hvordan hun serverer det på betyr noe)
Hun er svært effektiv, såpass effektiv at hun snakker så fort at en ikke får med seg halvparten av det hun sier.
Hun kan bli bedre med og ha forståelse for at pasienten er sårbar og hun MÅ roe tempoet litt og være litt mykere i fremtoningen til pasienten.
Som sakt tidligere så er hun nok ryddig og en kan være sikker på at hun sjekker det som er viktig og sjekke før hun eventuelt henviser deg videre.

Jeg har byttet lege.