Leger i Nord

City Nord, Stormyra 20 8008 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Leger i Nord

Tar meg seriøst

Lege: Michael Haugen Skrevet

Den andre fastlegen jeg har hatt, og etter at jeg byttet føler jeg endelig at fastlegen tar meg på alvor. Gjør undersøkelser FØR han i det hele tatt vurderer sykemelding i motsetning til den forrige som omtrent kastet sykemeldinger til deg uten og i det hele tatt ha sjekket deg. Planlegger tilltak med pasienten for hvordan ting kan bedres/unngås senere. Som f.eks henvisning til fysio etc. Jeg er veldig fornøyd med Michael å blir og fortsette å gå dit.

Solid!

Lege: Michael Haugen Skrevet

Jeg oppfatter Michael Haugen som en solid lege. Jeg stoler på at han gir meg den hjelpen jeg måtte trenge. Noen ganger er han avventende og dette har jeg i ettertid forstått er riktig. Han slenger ikke ut resepter og sykemeldinger i øst og vest fordi pasienten har ønske om det. Han har stor faglig innsikt og integritet!

OK, men heller ikke mer

Lege: Michael Haugen Skrevet

Hovedankepunktet er at legetimene gjennomføres i et alt for høyt tempo. Får følelsen av å bli skysset ut av døra, uten å få tilstrekkelig informasjon eller forklaringer. Ofte mye forsinket, og ofte borte fra kontoret. Resepter ikke nøyaktig utfylt og har skapt tvilstilfeller. Virker ellers kunnskapsrik og følger opp problemer.

Hans legefelleskap (NMS) har også en del å jobbe med. Noen av de ansatte er veldig dårlig å ta blodprøver dersom blodårene ikke ligger "i dagen". De drøyer også lunchen i 15 minutter utover oppgitt tid mens du f.eks. står og venter på å hente en resept. Vanskelig å komme igjennom på telefon.

Helt topp !!

Lege: Michael Haugen Skrevet

Kjempehyggelig kar som tross sin forholdsvis unge alder oppfattes som faglig dyktig!
Har vært innom ganske mange ganger for diverse plager og har fått topp oppfølging hver gang! Ringer gjerne på kveldstid for å sjekke status!
Anbefales!

Uproff

Lege: Michael Haugen Skrevet

Gir inntrykk av seriøsitet,men har tatt feil flere ganger på vanlige ting.Lover å følge opp uten å gjøre det.Legetimen er for rask og overfladisk.