Sjøgata Medical

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Medical

Bra lege

Lege: Dirk Ronald Van Den Berg Skrevet

Den beste legen jeg noen gang har hatt, veldig trivelig og hyggelig. Tar deg seriøst og ønsker deg kun ditt eget beste

Trygg lett å åpne seg til tilstedeværende

Lege: Dirk Ronald Van Den Berg Skrevet

Mye kunnskap, hjelpsom, lett å prate med.utrolig Flink på mange områder å er en sånn alt i ett lege. Føler meg alltid trygg å ivaretatt hos han.

Humørsyk og distré

Lege: Dirk Ronald Van Den Berg Skrevet

Bærer tydelig preg av å ha det travelt, noe jeg i og for seg forstår det er å være fastlege. Ofte forsinket, glemmer ting fra time som ble sagt skulle bli gjort, f.eks blodprøver, henvisninger.. trivelig mann når man møter han på rette dagen, men virker ofte stresset og irritert. Har også en ganske så arrogant holdning, «jeg vet best, ikke kom her med noen andre synspunkter eller tanker…» Sikkert flink på sine områder, men har dessverre ikke opplevd han som en pålitelig og profesjonell fastlege

Arrogant og overlegen

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Sukk. Gruer meg til hver time jeg skal til Fredrik Steinsvik. Rask å hente inn til time, men like rask å sende deg ut igjen. Opptil flere ganger jeg har spurt om råd og hjelp, og etterpå komt ut og følt meg dum og kastet bort pengene på en time uten å få den hjelpen jeg trenger. Han er lege og har mye kunnskap, men er veldig bastant og viser litt for lite medfølelse. Ved en anledning når jeg skulle spørre om en annen ting, så ble jeg avbrutt med at hvis det var noe annet så måtte jeg sette opp en ny time til det fordi det kom til å ødelegge hans dag og tid, greit nok. Men veldig kvass i tonen ofte. Han har fått en voksen kvinne som meg til å gråte. Glad jeg ikke er lege, men ikke glad for at han er fastlegen min.

Sta og frekk

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Jeg hadde Fredrik som fastlege tidligere, og jeg er ikke fornøyd. Han henter innen 5-10 minutter som for så vidt er greit men er ekstremt stresset med å få meg ut så fort som mulig. Med fysiske plager er han ok, men psykiske plager er han frekk, ufølsom og arrogant. Sier det er min feil og at han ikke har noe med psykisk helse å gjøre selv om han var min fast lege. Det nytter ikke hva du sier han har allerede bestemt seg. Alt i alt fikk meg til å føle at jeg kastet bort tiden. Gruet meg alltid til timene. Lytter ikke til meg.