Sjøgata Medical

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Medical

Faglig flink og hyggelig lege

Lege: Dirk Ronald Van Den Berg Skrevet

Jeg og min familie er veldig fornøyd med hvordan vi blir tatt imot og behandlet. Kommuniksjonen går som en lek og vi får alltid hjelp, evt henvisning videre om det er behov for det.

Beste lege!

Lege: Tatjana Ponomareva-Heggli Skrevet

Endelig en lege med høyt kunnskapsnivå og som snakker forståelig til pasienten. Fikk god hjelp med en prolaps i ryggen og jeg bytter ikke lege selv om jeg har flytta litt utenfor byen.

Kaffeslaberas

Lege: Dirk Ronald Van Den Berg Skrevet

Jeg var bekymret og skulle til legevakten som ung førstegangsgravid.. Det vsr en tlf-samtale han måtte ta, og der satt han å snakket i sikkert en halvtime om når de neste gang skulle møtes å ta en kaffe.. Etter masse om og men ble jeg sendt til Sandnessjøen og fikk noen serriøse leger der, men det var visst så enkelt som å dra i nabolokalet i Mosjøen (fikk jeg beskjed om når jeg senere var på kontroll) nå etter noen uker har jeg mottatt en regning fra han, som jeg ikke skulle ha (da gravide er fritatt for legeregninger, når det har med graviditeten å gjøre) han var ikke omsorgsfull og vi forsto ikke hverandre når vi snakket sammen..

Ikke empati

Lege: Dirk Ronald Van Den Berg Skrevet

Kan være en god lege,men eier ikke empati og
medmennesklighet.Virket kverulerende og hadde :"kom ikke her,jeg vet best innstilling"..Jeg var langt nede fra før,og det hjalp ikke på at han var spydig og lite forståelsesfull..Jeg ble veldig lei meg og deprimert. Jeg byttet fastlege!

Meget hjelpsom og dyktig

Lege: Dirk Ronald Van Den Berg Skrevet

En meget sympatisk og handlekraftig lege. Veldig flink til å lytte og pålitelig. En av få leger som faktisk ikke er redd for å ta tak selv om dette innebærer å si fra til sykehus hvis det trengs, dette er sjelden siden mange leger er redd for å gjøre seg upopulær.

Rett og slett en effektiv og handlekraftig lege.