Sjøgata Medical

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Medical

Den beste legen

Lege: Dirk Ronald Van Den Berg Skrevet

Hjelpsom, og tar meg på alvor. Lytter og sender videre når det er noe han ikke helt finner ut av. Lett å forstå.

Aldri til stede..

Lege: Tatjana Ponomareva-Heggli Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege en stund nå å har aldri møtt henne. Har vært en gang til en time jeg skulle ha hos henne men da jeg møtte opp til timen ble jeg møtt av en annen lege uten å få beskjed om dette. Og nå har jeg ventet i en måned på en time jeg har bestilt og når dagen endelig kommer så blir jeg ringt å får beskjed om at hun er borte å jeg må vente 3 uker til! Dette syns jeg ikke er god behandlig av pasientene!

Ikke bra lege

Lege: Dirk Ronald Van Den Berg Skrevet

Tok meg ikke på alvor. Han roter bort papirer og glemmer å skrive henvisninger. Da jeg kom til ny lege fant vi ut av ting som han mente bare var tull. Han er ikke omsorgsfull og er vanskelig å forstå. Anbefales ikke!

Uoppmerksom og arrogant

Lege: Tatjana Ponomareva-Heggli Skrevet

Denne legen fant det ikke nødvendig å høre etter da jeg kom til henne første gang. Hun skrev senere ei henvisning som både jeg og mottaker reagerte på; fordomsfulle tolkninger av det lille jeg hadde fortalt henne om mine helseproblemer. Legekontoret hadde dårlig kontroll på papirene sine, og klarte å rote bort papirer to ganger i løpet av den særdeles korte tida jeg var pasient ved dette kontoret. Det er også ei skam at pasienter må stå i en skranke på venterommet og framføre ærendet sitt i all offentlighet. Den tida burde være forbi, og det er svært lite som skal til for å gjøre dette på en bedre måte. At de ikke bryr seg om å ta disse grepene, sier ganske mye om hvor lite de bryr seg om pasientenes integritet og krav på skjerming.

Huff :-(

Lege: Dirk Ronald Van Den Berg Skrevet

Føler nesten jeg går for sjeldent til lege.
Vanskelig å føle seg forstått av han, å å føle seg tatt på alvor. To hendvisninger på to år er ikke blitt skrevet å sendt. Heldigvis var det kke alvorlig sykdom, men?
Har byttet fastlege på to barn, etter en hendelse. Venter på anledning til å skifte fastlege selv.