Senjalegen avd. Silsand legekontor

Laukhellaveien 106 9303 Silsand

Siste vurderinger av behandlere ved Senjalegen avd. Silsand legekontor

Sur og lite imøtekommende

Lege: Inka Marina Hillerns Bonotto Skrevet

Virker sur og er lite imøtekommende. Vanskelig å forstå seg på er hun også. Vet ikke om det er pga språket eller om hun bare er helt uinteressert i pasientene sine. Styr unna.

Trygg, kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Geir Olav Knutsen Skrevet

En fantastisk lege. Jeg og min mann fikk han som fastlege da han begynte på Silsand, kunne ikke vært mer heldig med lege. Min mann blei alvorlig syk og døde, og vi fikk den beste oppfølging som var mulig. Var på heimebesøk, ringte oss,så jeg følte meg trygg og ivaretatt hele veien. Imøtekommende, empatisk, forståelsesfull. Får ikke skrytt nok av han.

Menneskelig og forståelsesfull

Lege: Anja Thomassen Skrevet

Har bare godt å si om Anja.Hun er flink,behandler deg med respekt,tålmodighet og god til å lytte.Er utrolig glad for hun er min fastlege.

Totalt uinteressert i pasienten

Lege: Inka Marina Hillerns Bonotto Skrevet

ALDRIG gå til denne legen. Hun er TOTALT uinteressert i hva du plages med. Å om du sier du har vondt, så sier hun: jeg har sett personer som har vondt. Du er ikke en av dem. Hun mistenker deg for løgn uansett hva det gjelder. Anbefales IKKE.

Fantastisk lege

Lege: Geir Olav Knutsen Skrevet

Byttet til Geir Olav for noen år siden fra en fastlege som behandlet meg mest som en hypokonder. Å bytte til denne legen er det beste valget jeg har gjort i livet. Han er den eneste legen jeg har møtt som har møtt meg på alle nivåer mtp helse og prøvd å hjelpe så godt han kan. Er flink å videresende til spesialisthelsetjeneste når det er helseproblemer utenom hans felt, noe som er betryggende. Empatisk, ydmyk og lyttende lege, som har gjort mitt liv bedre ved å gjøre sitt ytterste for å hjelpe uansett situasjon.
Anbefales virkelig, jeg er takknemlig for å ha en lege som ser hele mennesket.