Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Kunnskapsrik og

Lege: Jonas Lian Skrevet

Har vært min fastlege i mange år, og jeg kommer aldri til å bytte. Han er kunnskapsrik, rolig og bryr seg om pasientene sine. I tillegg er han veldig hyggelig. Jeg har bare positive opplevelser og føler alltid jeg blir tatt på alvor og fulgt godt opp. Kan anbefales Jonas på det varmeste.

Misfornøyd

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Har hatt han som lege i mange år, og vært veldig fornøyd. Men denne gangen sviktet han, og gjorde det vondt verre for min psykiske helse. Kom med sterke uttalelser om meg som pasient, nedlatende osv. Jeg er ferdig som pasient ved dette legekontoret.

Kunnskapsrik og medmenneskelig

Lege: Jonas Lian Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med å ha fått Jonas Lian som min fastlege. Han er kunnskapsrik og medmenneskelig, og jeg opplever at han oppriktig talt er opptatt av å gi best mulig helsehjelp til sine pasienter. Han er en opptatt mann, så det kan være enkelte tilfeller der man må vente en stund før det er ledig time. Hvis det imidlertid er noe som haster, får du akutt-time på dagen hos han eller en annen lege ved kontoret, eller så ringer han deg opp i løpet av dagen. Man kan også stille spørsmål via en digital tjeneste (pasientsky). Håper aldri jeg trenger å bytte fastlege!

Trygg og seriøs

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

Endelig en lege som tar meg seriøs og hører på det jeg trenger hjelp til og mine plager. Får meg alltid til å føle meg trygg og henviser hvis det trengs. Trenger jeg time får jeg alltid med engang. Vil absolutt anbefale Ingrid som fastlege. Bedre fastlege skal du lete lenge etter.

Trygg

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

En lege som ser og hører mennesket som kommer til konsultasjon
Føler alltid jeg blir tatt alvorlig, og beroliget om det trengs