Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Jonas Lian Skrevet

Denne legen er hyggelig og og en kar en får tillit til. Jeg er glad for å hanhan til fastlege. Han er en problemløser.h

Den aller flinkeste legen

Lege: Jonas Lian Skrevet

En fantastisk dyktig lege - som stiller opp på alle plan og gir deg den behandlingen og forklaringen som gjør at det føles skikkelig trygt å komme på legetime. Veloverveide vurderinger, gode løsninger og ikke minst en utrolig fin samtalepartner når det butter litt i mot.

Uinteressert og ansvarsfraskrivende

Lege: Ingrid Schjelderup Berntsen Skrevet

Jeg hadde i mange år en god erfaring med Ingrid som fastlege. Dette har dessverre endret seg. Hun virker uinteressert i det som plager meg, og skylder på en kronisk sykdom som er godt behandlet. Ikke i det hele tatt interessert i å undersøke eller henvise videre. Får ikke komme på fysisk time, men må ta blodprøver uten legesamtale og all kommunikasjon foregår på ekonsultasjon. Jeg har måtte dra privat for å få hjelp. Slik skal det ikke være!

Tar pasientene på alvor.

Lege: Jonas Lian Skrevet

Hyggelig og imøtekommende lege hvor man som pasient blir sett og tatt på alvor. Lian gir seg tid til å lytte, og han oppleves som kunnskapsrik. Jeg føler meg heldig som har en fastlege som han.

Kunnskapsrik og

Lege: Jonas Lian Skrevet

Har vært min fastlege i mange år, og jeg kommer aldri til å bytte. Han er kunnskapsrik, rolig og bryr seg om pasientene sine. I tillegg er han veldig hyggelig. Jeg har bare positive opplevelser og føler alltid jeg blir tatt på alvor og fulgt godt opp. Kan anbefales Jonas på det varmeste.